Ik heb gelukkig al enkele hele jonge dieren opgeleerd dus heb al beetje ervaring, maar met je eigen is het toch altijd spannender vind ik

Idd je weg zoeken, info opslaan en dan je eigen ding ermee doen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije_jiplover schreef:Ik begrijp het lichtrijden op het verkeerde been nog niet helemaal.
Waarom ontlast je binnenachter door juist te zitten als die naar voren wordt gebracht? Wil iemand mij dat nog eens proberen uit te leggen? Ik heb ooit eens van een instructeur gehoord dat lichtrijden op het buiten voorbeen juist is om binnen achter te ontlasten.
Marije_jiplover schreef:Nog steeds koorts. En er pruttelt af en toe wat troep uit het drain-gat.
Dus antibiotica kuur wordt verlengd en ik blijf hem spoelen en stappen. En dan maar heel hard duimen dat het dan genoeg is.
switt schreef:Hoe gaat het met Elmo vandaag Marije_jiplover ?
Marije_jiplover schreef:Ik zou zelf nog niet structureel wekelijks gaan springen met een 3 jarige.
Maar daarin ben ik misschien wel overdreven voorzichtig, ik zou nl zelf uberhaubt nog niet gaan rijden op een driejarige.
Die zijn nog zo in de groei en in ontwikkeling, van mij mogen ze minstens tot 4 doorgroeien voor ik ze wil belasten.