Hihih wil je wat vetjes hebben? Gratis af te halen.
Queelens
Geplaatst: 24-05-15 18:34
minouesmee schreef:
Hihih wil je wat vetjes hebben? Gratis af te halen.
Heel graag!
Vientje
Geplaatst: 24-05-15 22:22
Mijnes kan er ook wel een paar gebruiken hoor, kommaardoorrrrr Die moet nu verplicht elke dag een uurtje vet gras eten om wat bij te komen
Knap peerd En wat heeft de ponyheks eerder een lief koppie!
Mijn witje is vanmiddag in de de eerste lente-was geweest Helaas, na opdrogen en rollen op stal zocht ze na het buiten zetten linea recta een mooie plak zwart, vochtig zand op....weg waswerk
Maar haar staart heeft zich aardig wit gehouden, al zeg ik het zelf
Dankjewel! Jij ook een mooie foto! Ik liep maandag rond op parcours(gewoon om te kijken) en de enige schimmels die ik zag deden mee aan het springen.. en eigenlijk wou ik met mijn schimmel toch gaan dressuren
Aww wat een knapperd Batlow! Hij lijkt qua ontwikkelingen op het hoofd wel een beetje op de mijne, maar die van mij is in zijn hele lichaam al verder "verschimmeld" (is dan ook 9 jaar). Heeft de jouwe ook witte wimpers? Ik zie hier en daar ook wel wat wittere plekjes op zijn lichaam. Volgens mij is de jouwe echt zo'n toverbal die er steeds weer iets anders uit ziet, afhankelijk van belichting etc.
Batlow
Geplaatst: 28-05-15 10:57
Nou valt nog best mee, in de winter heel donker en in de zomer heel licht wat appeltjes. Hij is nu 4. Zijn hoofd is vanaf 1,5 wel in rap tempo heel wit geworden! iets duidelijkere foto van zijn hoofdje
ohh wat een knapperds weer... Maak je ook een foto van je verdaardagstaart Charxhebe
Queelens heb je zooltjes?
Batlow, wat een schatje.. Ik had gister weer crossles, ja ja het is officieel ik ben besmet..vorige week ook al.. en ook nog dressuur gestart en totaal onverwacht 2 winstpuntjes gescoord... maar het zijn nog echt 3 en en 7 ens proefjes.. iets teveel boefje nog..
ben hier onwijs trots op, kwa vorige week amper in de buurt van de vaten, en nu gingen we er gewoon overheen
Queelens
Geplaatst: 29-05-15 08:50
Hij heeft leren zooltjes met een soor van gum/klei er tussen. Ik hoefde nu alleen de zooltjes en het spul te betalen, maar dadelijk voor zooltjes, klei, rondom ijzers 85 euro kwijt. Hij heeft zover de diagnose nu is 'gevoelige voorvoeten'
Heb je een goedkope hoefsmid zeg! Ik ben rondom met gaten en puntjes 125 euro kwijt
Gister oefencross met mijn schimp gereden ging echt enorm goed ondanks het rot weer. Jammer genoeg alleen geen beeldmateriaal. Heb morgen BB cross dus hopelijk worden er dan wat foto's gemaakt
Wel nog een oortjes van buitenrit woensdag in dijkgatbos.
TCA
Geplaatst: 30-05-15 23:56
Oe leuke foto's weer allemaal! Wat zijn ze toch allemaal verschillend maar allemaal mooi!!
Ik zag trouwens een onwijs witte staart langs komen! Mooi!!
Mijn moeder zag laatst een grijze schimmel met spierwitte staart en vond dat zo mooi. "We kunnen cas zijn staart wel in de waterstofperoxide zetten, is wel heel mooi".
Mooie prijs ook voor speciaal beslag, iets minder mooi dat het nodig is. Maar als ie het daarop weer netjes gaat doen wel weer fijn
Mijn vriendje vanavond na het rijden. Is nog veel werk aan de winkel