Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alane schreef:Begrijp ik dat nu goed: dat paard staat op een site als te koop, maar de persoon achter het telefoonnummer weet niet wat het dier moet kosten?
Heb je het telefoonummer gevraagd van die andere persoon?
Marrit89 schreef:Een aantal pagina's terug heb ik nog vol vreugde verteld dat we een paard hebben gekocht.
Nu heerst er vooral teleurstelling, boosheid en verdriet.
We zouden vandaag de merrie ophalen, gisteravond om 20.00 uur belde ik de fokker/eigenaar nog even om
te vertellen hoe laat we ongeveer ter plekke zouden zijn. Echter werd me verteld dat ze twijfelde of ze
het paard kwijt wilde. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit, paard wordt niet verkocht.
Nu zitten we dus. Pension stalling is al ruim geregeld, trailer gehuurd, andere (zwaardere) auto geregeld,
zadelmaker geregeld, instructeur geregeld, en nu staan we met lege handen, maar vooral een leeg hart.
We hadden ons er zo op verheugd, na alle pech en tegenslagen met onze vorige paarden leek dit een keer echt goed.
Hoe gaan jullie hiermee om?
De zoektocht begint weer van voor af aan, ben ik bang.
Marrit89 schreef:Een aantal pagina's terug heb ik nog vol vreugde verteld dat we een paard hebben gekocht.
Nu heerst er vooral teleurstelling, boosheid en verdriet.
We zouden vandaag de merrie ophalen, gisteravond om 20.00 uur belde ik de fokker/eigenaar nog even om
te vertellen hoe laat we ongeveer ter plekke zouden zijn. Echter werd me verteld dat ze twijfelde of ze
het paard kwijt wilde. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit, paard wordt niet verkocht.
Nu zitten we dus. Pension stalling is al ruim geregeld, trailer gehuurd, andere (zwaardere) auto geregeld,
zadelmaker geregeld, instructeur geregeld, en nu staan we met lege handen, maar vooral een leeg hart.
We hadden ons er zo op verheugd, na alle pech en tegenslagen met onze vorige paarden leek dit een keer echt goed.
Hoe gaan jullie hiermee om?
De zoektocht begint weer van voor af aan, ben ik bang.
Seven schreef:Ach wat vreselijk jammer marrit, ik snap de verkopers wel maar als ik zo ver ben dat ik echt iemand heb gaat ze wel dit is ook vreselijk.
Wat zoek je precies?
Ja hoe ga je dr mee om gewoon weer opnieuw zoeken ik heb nu al zo vaak dr naast gegrepen mensen die toch niet willen verkopen mensen die iets hebben verzwegen dier afgekeurd op de benen pffff je gaat het paarden zoeken wel heel anders bekijken
Waratje schreef:Dan zou ik ze in ieder geval even confronteren met de kosten die je gemaakt hebt voor het ophalen van het paard. Dit is gewoon geen manier van handelen.
Needje schreef:Heb je zwart op wit staan dat jij dat paard zou kopen Marrit?
guccio schreef:Hallo dames,
Ik wil even laten weten dat vanochtend de haf die ik wil kopen goedgekeurd is
Dankjewel voor jullie adviezen over de keuring. Ik had een ontzettend leuke aardige kundige veearts.
Hj heeft een bemerking op lichte zomereczeem en is zo'n 100 kg te zwaar maar niets nieuws dus komt hij lekker naar zijn nieuwe huis volgende week