Aimee schreef:Ik denk dan: als je budget 1500 euro is, waar ga je dan een goed passend zadel van kopen?
Je hoeft van mij echt niet de meest luxe artikelen voor je paard en het nieuwste van het nieuwste. Maar het moet wel passen en prettig zijn voor het paard. Ook dat kost een behoorlijke duit geld.
Zoals al meermaals gezegd, ik heb geld apart staan voor zulke zaken hé

Ik ga dus echt geen paard kopen zonder daar rekening mee te houden...
Maar ik wil gewoon zeggen dat ik mij al geen zorgen moet maken over stallings- en weidegangkosten aangezien dat bij mijn vriend thuis allemaal gratis kan. Daar mag ik toch wel blij voor zijn dan ??
Ik denk dat jullie uit die €1000 euro budget gewoon teveel afleiden dat ik geen geld heb voor andere zaken die met het paard te maken hebben

Nu ja, ik vat het niet persoonlijk op en waardeel jullie tips en opmerkingen (en uiteraard jullie bezorgdheid). Maar het feit dat ik slechts €1000 wil uitgeven heeft dus niks te maken met het feit dat ik geen paard kan onderhouden als het op andere kosten aan zou komen. Maak jullie daar maar geen zorgen over

Ik koop bewust een paard !
Niet hals over kop.
zo ben ik al meer dan een jaar aan het kijken naar een geschikt recreatiepaardje