Het makkelijkste rondom Eindhoven/Tilburg. Maar want eerst de veearts af. Misschien zegt zei wel, laat maar eerder scannen en dan zien we wel. Misschien mag hij al mee naar huis om op te bouwen.
Ik zal maandag horen wat ze vind. Daarna Keuzes maken.
Jeetje het is mij gelukt hij stond nog op speurders Hihi deze heb ik nu op stal staan jammer dat ze op de foto.s niet mooi uitkomt lijkt ze Wat lomp Enzo dat is ze in het echt totaal niet maak maandag even een eigen foto..
Geplaatst: 16-06-12 09:16
Eastpak Fries (, veel knie-actie, fijn hoofd (geen lomp) en luxetypetje. Merrie = minimum stamboekm. (voorkeur merrie) / ruin grote maat, liefst groter als 164cm braaf, fijn na te rijden, voorwaarts met rem en werkwillig liefst ook voor de kar 4 à 9-10 jaar (leeftijd naar ervaring) geen exceem, bemerkingen, volledig goed gekeurd of gekeurd mogen worden prijs kwaliteit (geen fantasieprijzen van hoger dan 6500 etc)
Aangeboden:
ruin (2007), 1.63 mtr, afstamming: Haitse Sport X Leffert 306 Sport Preferent Veulenkeuring: 2e premie
merrielijn: m 3epr stb (3x 1e premie) mm ster preferent mmm ster preferent mmmm model preferent prestatie mmmmm ster mmmmmm model preferent mmmmmmm model preferent mmmmmmmm stb preferent
7,5 rastype / 7,0 bouw / 7,0 beenwerk / 6,5 stap / 6,5 draf (aangespannen 7,0 ) ABFP test: 68,0 punt onder het zadel en 72,5 punt aangespannen Volledig gezond en momenteel op B/L niveau gereden.