Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Netam89 schreef:Ik vind voor een paard die Z heeft gelopen en die 12 jaar is dat je geen 1500/1700 euro hoeft te vragen. Hier kun je nog makkelijk 3.500 euro voor vragen mits deze gezond is.
daffodil schreef:Ja, dat merk ik ook Karin, een paard wat "Z" loopt, is niet per definitie een leuk leerpaard. We zijn er bij één geweest die verdorie amper rond te rijden was......dat heeft dan Z gelopen en is Deurne leerpaard geweest!
Dat weet ik ook nog wel toen ik zelf zocht, ging ik bij een paard kijken wat Z2 liep.......één blok beton! Die moest gewoon dik een uur losgereden worden voordat je uberhaupt een bocht normaal doorkwam!
Kaja schreef:Netam89 schreef:Ik vind voor een paard die Z heeft gelopen en die 12 jaar is dat je geen 1500/1700 euro hoeft te vragen. Hier kun je nog makkelijk 3.500 euro voor vragen mits deze gezond is.
Dat ligt er toch echt helemaal aan op welke wijze het dier een Z proef doorkomt
Overigens ben ik ook op zoek naar een goed leerpaard, vanaf Z dressuur, merrie, vanaf 1.65m.
Leeftijd tot 15 jaar en moet interessant zijn voor KWPN fokkerij ( dit als 'vangnet' na sport).
Amazone is geen beginner, maar is niet op zoek naar een paard die staakt, traag of bang is.
Reacties graag per PB.
Kaja schreef:Netam89 schreef:Ik vind voor een paard die Z heeft gelopen en die 12 jaar is dat je geen 1500/1700 euro hoeft te vragen. Hier kun je nog makkelijk 3.500 euro voor vragen mits deze gezond is.
Dat ligt er toch echt helemaal aan op welke wijze het dier een Z proef doorkomt
Overigens ben ik ook op zoek naar een goed leerpaard, vanaf Z dressuur, merrie, vanaf 1.65m.
Leeftijd tot 15 jaar en moet interessant zijn voor KWPN fokkerij ( dit als 'vangnet' na sport).
Amazone is geen beginner, maar is niet op zoek naar een paard die staakt, traag of bang is.
Reacties graag per PB.
kara schreef:ach een twenter kan toch best verkocht worden, als hij niet goed genoeg is voor de keuring bijv.
maar wat is een reele prijs, ik best een goed budget, alleen hoef natuurlijk niet alles kwijt, hou liever wat over;)