Mijn kanjer is vanmiddag ook gearriveerd hier. En lekker braaf zoals altijd... liep rustig mee op stal, lekker snuffen met z'n 5 buren en daarna direct lekker kuil eten. Straks denk ik nog even heen, even goedenacht kussie brengen... voelt echt heerlijk! En wat issie toch braaf, super gevoel! Volgens mij vond hij z'n buitenluik box ook erg mooi, stond direct lekker rond te kijken en keek nog even naar buiten toen we wegreden Op naar hopelijk minstens 25 jaar weer een maatje aan mijn zijde...
Ik blijf wel lekker meelezen (als jullie niet té snel gaan haha) want wel gezellig hierzo! Het is bij mij gewoon heel erg snel gegaan, dus veel te kort echt meegekletst dat ik zoekende was.
Ben ik nou gek? Ik mail voor een paard, krijg ik terug, bij klinisch keuren kost ie dit en betaal ik het en bij rontgenologisch keuren is ie 500 euro duurder en moeten jullie de kosten betalen bij goed of afkeuren.
ze bedoelen dat je sowieso het keuren moet betalen, maar met die 500 euro bedoelen ze de klinische keuring. Het staat er heel raar alsof je bij goedkeuren en 500 euro en de keuring betaald, maar ik verwacht niet dat er dat mee bedoeld wordt
Nellekeee
Geplaatst: 29-03-12 22:19
@emma, nee geen site.. moet je even op nienke post zoeken dan vind je wel een telefoonnummer. Heb even in mn telefoon gekeken maar ik heb hem niet opgeslagen.
Iris__Bennie
Geplaatst: 29-03-12 22:19
Lindy jij had jou paardje toch al een week op proef?? Of komt ie zondag een week op proef? Of ben ik in de war met iemand anders (A)