Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silly1972 schreef:1tjes en 2tjes zijn prima hoor

Blijkt dat ie geen schrikdraad gewend is. Had expres gewacht met hem in de paddock laten totdat alle paarden van het land waren, omdat de paddock gescheiden is van de wei doormiddel van schrikdraad. Ik laat 'm los, hij blijft rustig en opeens zet ie 't op een rennen, DWARS DOOR DAT DRAAD!
Dus hij rent lekker keihard naar achter het land in, draait om en komt weer terug in volle vaart, en gaat weer door een ander draad heen dat 2 stukken land scheidt. Daar draaft ie even rond en toen heb ik 'm kunnen pakken. Echt wat een debiel!
Dus nu moeten we even kijken hoe we dit hem gaan aanleren voor straks

Ene neemt mijn spiegelreflex en m'n andere vriendin heeft net een nieuwe telelens en die gaat ze mooi even uitproberen

Hopelijk kun je 'm snel aanleren om netjes achter het draad te blijven, want dit is natuurlijk niet zo fijn
:

Haha
De ostheopaat is vorige week geweest (gewoon als extra check-up, wel erg fijn) en die vond dat ze een érg goede draf heeft, wel een leuk compliment
Ze gebruikt haar achterbenen van nature al best goed 

Lioony schreef:Daar zit inderdaad een lekker achterbeen bij! Courage is nog nooit buiten geweest, denk dat ie het wel zal kunnen hij is zo cool in z'n koppie, hij kijkt gewoon alleen, springt niet weg. Maar ik denk dat we daar nog laaaang niet aan toen zijn haha!

denk dat er niet heel veel paarden zijn met alleen maar 1'tjes!