Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superlise schreef:Maarja ik blijf erbij dat iedereen zo zijn eigen ding heeft en het op zijn of haar manier goed probeert te doen, ik vind dat je dat moet laten en je erbij neer moet kunnen leggen dat er mensen zijn die het anders doen als jij zelf, ook als het in jou ogen negatief is. Ik ben blij dat niet iedereen op mijn manier rijdt, dan zouden mijn instructeurs overbezet zijn hahaha.

). Verder bezig met dingen zoals maandelijkse kosten op een rij te zetten etc. 
Het voordeel van een jaar er tussenuit is wel dat ik behoorlijk wat heb gespaard.
Verder ben ik bijvoorbeeld al naar stalling aan het kijken. Ik wil 'm graag stallen op de stal waar mijn ex-bijrijdpony staat. Maar dat is een vrij populaire stal, dus dat kan nog eens lastig worden.
En zelfs dat is soms toch nog wat te klein.. Ik ben zo ongeveer tussen de 1.78 en 1.80
Eigenlijk moet ik gewoon vanaf 1.70 gaan zoeken tot 1.74 (groter wil ik niet), maar dan heb je altijd wel weer iets dat zooo leuk is, dat ik toch effe wil kijken 
Dus hangt inderdaad echt af van de bouw van het paard! Ik heb een beetje het omgekeerde, ik ben dan wel groot maar hou niet echt van paarden boven de 1.70.. al zal ik een hele leuke niet laten staan omdattie 1.72 is, maar groter moet het toch echt niet worden!