Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:20

silverbrumby, als je het niet volgens hun voorwaarden opzegt heb je geen poot om op te staan als het een nare zaak word.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:58

verography schreef:
silverbrumby, als je het niet volgens hun voorwaarden opzegt heb je geen poot om op te staan als het een nare zaak word.

Dan heb jij niet goed gelezen ;)

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:07

verography schreef:

Ik heb inmiddels 4 adressen van dit "bedrijf" , ik heb geen flauw idee naar welk adres de post voor afzeggen van een abbonement moet dus zal ik er op alle 4 dezelfde brief heensturen. Ik ga dan toch geen aangetekende post naar 4 adressen sturen, dat wordt een duur grapje :S
En ook heb ik gemaild naar hun, maar nog niks terug. Een mail is ook geldig of een schriftelijke brief.

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 06:34

vonnie schreef:
Sorry hoor maar het helpt geen hol dat opzeggen daar.
Aangetekend of niet ze reageren niet.
Voor degene die iets willen proberen heb ik een adres van kassa site gehaald.

Toptijdschriften,

Zeemanstraat 27
2991 XR Barendrecht.

KvKnummer: 24385892

Publi Force BV,

Kelvinring 44
2952 BG Alblasserwaard

Contactgegevens
Telefoonnummer : 078-6522700
Fax : 078-6522701

ledenservice@publiforce.nl

Ik ga maandag de bank bellen en kijken of ik voor hun mijn rekening kan laten blokkeren.
Vandaag heb ik ook het nr. van augustus gehad, heeft echt geholpen die uitzending bij kassa pffft!

Het emailadres werkt niet!

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:41

Jaime_

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:38

Nou hier ook een gedupeerde, zo kan je het inmiddels best noemen :j

Ca. 5 jaar geleden heb ik van mijn toenmalige vriend een abbo kado gekregen op dit klote tijdschrift. Het abbo staat op zijn naam maar op mijn adres. Inmiddels is het al 3 jaar uit, en hij heeft destijds meermaals gepoogd het abbo op te zeggen, vervolgens werd er nog 2 maal een bedrag van zijn rekening geschreven door Horsimo. Dit heeft hij toen terug kunnen laten vorderen. Ik ontvang middels ook al geruime tijd, denk zo'n 2 jaar geen Horsimo meer. Vind ik net opeens een enveloppe in de brievenbus, gericht aan hem, maar met mijn adres, van een incassobureau met een inmiddels aardig hoog openstaand bedrag + aanmaningskosten en incassokosten. Als dat niet binnen een bepaalde tijd wordt overgemaakt gaan ze verdere stappen ondernemen.. Wat moet ik hier nu weer mee?!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:42

consumentenbond

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:46

Baal er zo van aangezien dit nogal ingewikkeld ligt en ik ook geen contact meer heb met de betreffende ex

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:22

zou het terug sturen, op de envelop schrijven persoon is verhuisd oid

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:24

maand verder en september nog steeds niet ontvangen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:04

Jaime, jouw naam staat er niet op.
Was niet jouw abo, niet jouw naam en niet jouw reknr.....

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 20:09

Nou, ik heb op 4 oktober via aangetekende brief opgezegd....
Heb tot op heden niks ontvangen...
Net maar een emailtje gestuurd en om reactie gevraagd.

Stelletje tuig daar.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:49

Naar een reactie kun je fluiten, heb ik ook niet gehad. Dus ik heb opgezegt volgens hun voorwaarden en ze hoeven dus niets meer af te schrijven, ik storneer(de) alles. Het bij hun bekende rekeningnummer is er niet meer dus als het mee zit ben ik er van af!

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:49

lillytjuh schreef:
Naar een reactie kun je fluiten, heb ik ook niet gehad. Dus ik heb opgezegt volgens hun voorwaarden en ze hoeven dus niets meer af te schrijven, ik storneer(de) alles. Het bij hun bekende rekeningnummer is er niet meer dus als het mee zit ben ik er van af!

Ja dat denk ik ook.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:40

haha kreeg vandaag van de consumentenbond een email dat toptijdschriften heeft gezegd mijn zaak te hebben afgehandelt. De consumentenbond heeft mij gevraagd of ik een reactie van hun heb ontvangen. Nou helemaal niets dus.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:23

Wat moet ik nou doen dan? Consumentenbond moet je toch lid van zijn als die wat voor je willen betekenen?!
Zullen we met zn allen naar het programma Kassa/Opgelicht stappen ofzo...

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:11

Ik doe het ook via de consumentenbond. Werkt goed van hun kant. Jammer dat horismo niet helemaal mee lijkt te werken!

JustAndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:35

Ik heb via de consumentenbond een klacht ingediend en nogmaals gemaild naar alle mailadressen die hier genoemd zijn. EINDELIJK (na 2 maand) heb ik bericht dat mijn abbo opgezegd is...hopen dat ik er nu vanaf ben.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:22

Ik heb nu een aangetekende brief gestuurd, een Email en bij de consumentenbond aangegeven dat ik het abbonnement opzeg.
Heb nog niets teruggehoord, maar ook het augustus nummer niet gekregen.

Dus ik ga er voorlopig vanuit dat ik ervanaf ben.
Ze hebben nog niets afgeschreven en zodra ze dat doen, ga ik het laten storneren.

@Silverbrumby: Voor dit hoef je niet perse lid te zijn. Ik ben ook niet lid en heb dat formulier op hun site ingevuld en gewoon bericht van de Consumentenbond gehad dat ze ermee aan de slag gingen.
Daarna heb ik nog een mail gehad dat ze mijn klacht hadden aangeboden aan Horsimo en dat ik tussen 2 en 4 weken bericht moest gaan krijgen.
Dat is nu een week of 2/3 geleden.....

wuyts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:03

Zucht...
Ik heb al maanden niets meer van hun gehoord.
Ik heb vorig jaar een brief gestuurd met de vermelding om mijn abbo stop te zetten, helaas niet aangetekend.
Krijg ik vorige maand ineens een blad MET factuur van 99,99 euro!! Een Belgisch abbo zou nu ineens zoveel kosten!! Dat is een meerkost van 60% tegenover vorig jaar!
Kan dit zomaar??? Ik betaal meer voor hun blad dan dat ik het uit de winkel zou halen...
Heb ondertussen aangetekend geschreven, opgezegd en een herberekenig gevraagd + gemaild maar krijg ineens een ingebreke stelling in de bus.
Wie kan me helpen??

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:23

JustAndy schreef:
Ik heb via de consumentenbond een klacht ingediend en nogmaals gemaild naar alle mailadressen die hier genoemd zijn. EINDELIJK (na 2 maand) heb ik bericht dat mijn abbo opgezegd is...hopen dat ik er nu vanaf ben.

Heb na mijn aangetekende brief 2 x een email gestuurd waar ik uiteraard geen antwoord op heb gekregen.
Vandaag de consumentenbond een mail gestuurd. Ook 1 naar de klachtencommissie en naar Radar.

Je wordt er doodmoe van.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:24

september editie ontvangen!!! nu nog open maken, zelfs de kaft is lelijk nu!!!

Andrea_Diet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:20

ik heb vandaag ook de september editie gekregen....
het blad is helemaal verloederd,, eerst was het een dik glossy blad, waar het alleen maar over paarden ging en het was een erg leuk blad om te lezen. nu is het een net zo'n blad wat je bij de dierenarts mee kan nemen, het gaat een beetje over paarden en nu gaat het ook over de Amerikaanse buldog, bescherm de tuinvogels tegen je kat,,, krolse katten.... wat heeft dit met paarden te maken......
echt zonde.. het was zo'n leuk blad...

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:44

GRRRRRRRRR.... dacht ik eindelijk van dat rotblad verlost te zijn, had nl. al een paar maanden niks meer ontvangen, lag gistermiddag het septembernummer in de bus..... -:(- -:(- -:(-

Uiteraard is het meteen weer retour afzender gegaan met de mededeling dat ik het abonnement al in oktober 2009 heb opgezegd....
Maar of ze dat lezen............

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 19:19

Ik zie serieus waar nu voor het eerst pas dat het horsimo is en niet horismo hahahahaha voel me nu echt heeeelll dom