Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CoRiNa1983 schreef:Haha geweldig echt bokt.....erg lage kasten zouden we maar zeggen.
Beginnen met zal begin mei zijn die ze uitleveren maar zeker niet heel mei zoals loesjuh melde.
Heb voor de vakantie nog contact gehad over mijn laarzen ook van mei eind mei en die zouden echt nog niet klaar zijn in de 1ste week ma de vakantie.
MelanieB schreef:CoRiNa1983 schreef:Haha geweldig echt bokt.....erg lage kasten zouden we maar zeggen.
Beginnen met zal begin mei zijn die ze uitleveren maar zeker niet heel mei zoals loesjuh melde.
Heb voor de vakantie nog contact gehad over mijn laarzen ook van mei eind mei en die zouden echt nog niet klaar zijn in de 1ste week ma de vakantie.Jammer dat jij zo moet uithalen.
Ipv dat je nou normaal zegt hoe of wat ipv te zeggen dat ze moet leren lezen.
Niet iedereen is so obsessed into lipica dat iedereen precies weet hoe of wat.
Ingeltje schreef:Ik heb mijn Lipica's een aantal weken terug aangevraagdben in Vries geweest om mijn maten op te laten nemen en mijn wensen door te geven. Ze worden erg gaaf als je het mij vraagt. Cognacbruin, met een donkerbruine rand en stiksels, met veters van boven naar beneden en mijn naam op de zijkant onder! Kan echt niet wachten
krijg ze net voor de kerst als het goed is