Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evamarie schreef:Helaas heb ik vanmorgen vroeg afscheid moeten nemen van de prachtige pony waar ik over verteld heb hier op bokt. Ze is weer terug gegaan naar de vorige eigenaar. De details houdt ik privé, mijn zoektocht gaat dus gewoon weer verder.
Voor mij is het goed zo.
Dit betekend dat ik er helemaal vrede mee heb en de pony maar ook zeker de eigenaresse alle geluk toe wens en het allerbeste.
Galeobdolon schreef:Ik ben een vrij ruimdenkend persoon maar had al teveel mijn twijfels over de intenties van de persoon achter dat account. Hopelijk brengt dit weer wat rust in dit topic![]()
Nadat ik zelf geslaagd was ben ik nog wel dit topic blijven volgen. Er zijn echt een paar leuke aanwinsten! Stiekem ook af en toe op marktplaats blijven kijken. Het lijkt me lastig om een paard te zien waar je echt veel in ziet en vervolgens telkens achter het net te vissen.
Een prachtig jonge ruin die langs kwam nadat ik Gulgyz had gekocht is uiteindelijk niet verkocht ivm een peesblessure. Ik had vanwege hem nog bijna spijt van mijn snelle beslissing om haar te kopen.
Van een 2,5 jarige kopen alweer een 3 jarige op stal staan sinds vandaag! Nog steeds erg blij met haar. Het is nog even fantaseren hoe we ooit samen lekker door de bossen rijden, maar we boeken vooruitgang!
Earth schreef:Ja dit berichtje is gewoon weer een manier om branie te schoppen, want ze weet zelf ook wel dat er weer rumoer ontstaat van dit bericht... Zoals ik daardoor nog steeds niet geloof dat ze die pony überhaupt heeft gekocht.
StalNollie schreef:Evamarie schreef:Helaas heb ik vanmorgen vroeg afscheid moeten nemen van de prachtige pony waar ik over verteld heb hier op bokt. Ze is weer terug gegaan naar de vorige eigenaar. De details houdt ik privé, mijn zoektocht gaat dus gewoon weer verder.
Voor mij is het goed zo.
Dit betekend dat ik er helemaal vrede mee heb en de pony maar ook zeker de eigenaresse alle geluk toe wens en het allerbeste.
![]()
Haaster uit leiden is niet haasteren v jong?
Als uit leiden samenwerkt met almkerk en Rotterdam dan idd sowieso al wegblijven
Dilan93 schreef:Galeobdolon schreef:Ik ben een vrij ruimdenkend persoon maar had al teveel mijn twijfels over de intenties van de persoon achter dat account. Hopelijk brengt dit weer wat rust in dit topic![]()
Nadat ik zelf geslaagd was ben ik nog wel dit topic blijven volgen. Er zijn echt een paar leuke aanwinsten! Stiekem ook af en toe op marktplaats blijven kijken. Het lijkt me lastig om een paard te zien waar je echt veel in ziet en vervolgens telkens achter het net te vissen.
Een prachtig jonge ruin die langs kwam nadat ik Gulgyz had gekocht is uiteindelijk niet verkocht ivm een peesblessure. Ik had vanwege hem nog bijna spijt van mijn snelle beslissing om haar te kopen.
Van een 2,5 jarige kopen alweer een 3 jarige op stal staan sinds vandaag! Nog steeds erg blij met haar. Het is nog even fantaseren hoe we ooit samen lekker door de bossen rijden, maar we boeken vooruitgang!
Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met jullie
Ik kijk trouwens ook gewoon nog op MP hoor. Niet omdat ik iets zoek, maar ben altijd nieuwsgierig naar wat er te koop staat
Ik was vandaag als vrijwilliger op een endurancewedstrijd. Heel leuk, maar ook wel weer ontzettend veel zin om zelf te rijden.
Waarom had ik ook al weer een jonkie gekocht?
Alja schreef:Earth schreef:Ja dit berichtje is gewoon weer een manier om branie te schoppen, want ze weet zelf ook wel dat er weer rumoer ontstaat van dit bericht... Zoals ik daardoor nog steeds niet geloof dat ze die pony überhaupt heeft gekocht.
Nou dat dus
Blijven strooien met de verkoop foto en later een foto van zo uit de verte dat het elke bruine knol kan zijn…
Earth schreef:Ja dit berichtje is gewoon weer een manier om branie te schoppen, want ze weet zelf ook wel dat er weer rumoer ontstaat van dit bericht... Zoals ik daardoor nog steeds niet geloof dat ze die pony überhaupt heeft gekocht.
Oehlala schreef:Wat is je budget? Mag ook in pb. En zoek je een dressuur of springpaard?
Dilan93 schreef:Galeobdolon, echt een leuk dier heb je
Qua auto en trailer, geen idee
Mijn schoonouders hebben een Duster die volgens mij een 1-paards trailer met een Arabier erin prima kan trekken. Die mag ik vast wel lenen als het een keer nodig is.
Moet ik alleen nog even mijn BE rijbewijs halen.
StalNollie schreef:Haaster uit leiden is niet haasteren v jong?
Als uit leiden samenwerkt met almkerk en Rotterdam dan idd sowieso al wegblijven
Anita158 schreef:Dilan93 schreef:Galeobdolon, echt een leuk dier heb je
Qua auto en trailer, geen idee
Mijn schoonouders hebben een Duster die volgens mij een 1-paards trailer met een Arabier erin prima kan trekken. Die mag ik vast wel lenen als het een keer nodig is.
Moet ik alleen nog even mijn BE rijbewijs halen.
BE staan behoorlijke wachtlijsten voor. Hier was eerste moment half augustus. Stel dat je hem wil halen
Lieser schreef:StalNollie schreef:Haaster uit leiden is niet haasteren v jong?
Het is inderdaad een andere stal (stoeterij? handelaar?). Ik weet dat er op marktplaats gedoe is geweest met iemand die daar in het verleden een paard had staan. Op elke advertentie met 'stal aangeboden' reageerde hij met een tegenadvertentie vol klachten over die stal. Ik moet zeggen dat de stal die ze nu aanbieden op mp mij ook niet enthousiast maakt. Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen over het paard dat ze te koop hebben staan.
Het is voor ons in ieder geval lekker dichtbij
Alja schreef:Earth schreef:Ja dit berichtje is gewoon weer een manier om branie te schoppen, want ze weet zelf ook wel dat er weer rumoer ontstaat van dit bericht... Zoals ik daardoor nog steeds niet geloof dat ze die pony überhaupt heeft gekocht.
Nou dat dus
Blijven strooien met de verkoop foto en later een foto van zo uit de verte dat het elke bruine knol kan zijn…
Josien_ schreef:Earth schreef:Ja dit berichtje is gewoon weer een manier om branie te schoppen, want ze weet zelf ook wel dat er weer rumoer ontstaat van dit bericht... Zoals ik daardoor nog steeds niet geloof dat ze die pony überhaupt heeft gekocht.
Over andere dingen kan ik niks zeggen, maar de pony heeft ze wel echt gekocht.
Anders had de verkoper mij niet afgebelt en wist ze niet bepaalde details die met de verkoper zijn besproken.
Lieser schreef:Lieser"
[quote="StalNollie schreef:Haaster uit leiden is niet haasteren v jong?
Het is inderdaad een andere stal (stoeterij? handelaar?). Ik weet dat er op marktplaats gedoe is geweest met iemand die daar in het verleden een paard had staan. Op elke advertentie met 'stal aangeboden' reageerde hij met een tegenadvertentie vol klachten over die stal. Ik moet zeggen dat de stal die ze nu aanbieden op mp mij ook niet enthousiast maakt. Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen over het paard dat ze te koop hebben staan.
Het is voor ons in ieder geval lekker dichtbij