Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther_r20 schreef:Alano gaat lekker!
Hoe oud is hij nu?
hafrocky schreef:@opisop_shop en
@loveslimpie Ik ga die van TRT zeker de YouTube opzoeken en kijken wat die verder aanbied.
@activeme is dressagepro niet meer voor als ze al onder het zadel zijn?
opisop_shop schreef:Oh wauw wat ga je hard zeg met Alano
Vingino99 schreef:@_lauraaa_ Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.
@_activeme Wat gaan jullie goed!
@Loveslimpie Wat balen dat ze zich verstapt heeft. Hopelijk loopt ze snel weer zuiver.
Ik heb een vraagje. Ik zit er aan te denken om de paarden in de zomer een aantal weken vrij te geven, zodat ze even alles kunnen laten bezinken. Nu vroeg ik mij af wat dan een goede tijd was. Ik zat zelf te denken aan 2 of drie weken. In deze weken krijgen ze genoeg aandacht en kom ik zeker langs, maar ze hoeven niet aan het werk. Ze mogen lekker de hele dag luieren op de wei.
Wat vinden jullie een slimme tijd qua x aantal weken?
(Muppet is dan 3,5 maand onder de man en Luna een half jaar +/-)
opisop_shop schreef:M is nog niet onder het zadel maar hier denk ik inderdaad ook al over na. Als het goed is gaat ze volgende week erop met zadel en dan langzaam uitbouwen. Ze heeft er nu drie keer zonder zadel opgezeten, laatste keer was hij heel relaxed en wou hij ook wel een stukje lopen met haar erop.
In de zomer is voor M dan een beetje te vroeg denk ik, maar het kan zijn dat hij alsnog her en der vrij krijgt. In de winter kan ik hier lang niet altijd iets doen in de bak dus rust krijgt hij dit jaar nog genoeg haha.