Mooie foto paint_girl!
absque_dubio Mattie is een wpbr m. Orchards la loi lux (v heitraks Marvin) v. Movie star (Duitse rijpony hengst staat nu in Australië)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:fransje23 dat heeft Pretsel ook ja, constant alles in de gaten houden, alles in dr mond stoppen. Net grote kleuters.
fransje23 schreef:Heel herkenbaar dit! Aliaa moet ook altijd ergens aan prutsen. Als ik niet oplet waar ik mijn poetsbak zet, mikt ze er zonder pardon haar hoef in.Joya vindt netjes stilstaan, wel lastig. Ze blijft meestal wel staan althans haar benen maar haar hoofd is continu "aan". Ze houdt alles in de gaten, frummelt weer ergens aan met haar lip, checkt de inhoud van de poetskist etc. etc.
Nu hebben wij geen poetsplaats om ze vast te zetten en staat ze dus, aan een enkel touw, op de gang dus ook veel afleiding.
Rivano schreef:Aliaa heeft ongeveer 2 maand geleden plots veel voortanden tanden gewisseld. Er zaten 4 tezamen los. Nu lijkt het weer gestopt te zijn.Zijn jullie paarden nu ook aan het wisselen? Parisa heeft beide voortanden eruit...Dat is een best fietsenrekje.
fransje23 schreef:Haha oeps.Ze had vandaag een sukkel-actie... Ik had balkjes in een waaier gelegd en ook wisselend aan een kant wat verhoogd. Mooie oefening voor de coördinatie en het optillen van haar benen. Mevrouw was echter nogal afgeleid door een aanhangertje op het erf. Ze struikelde over de middelste balk en lag uiteindelijk op haar voorheen midden in wat de waaier was...![]()
Ze schrok niet eens, stond gewoon op, trok wel even met haar been maar stapte daarna weer gewoon.
Zoals ik al eerder schreef, ze is nogal snel afgeleid en ziet alles. Nou ja, behalve dat balkje dan
Granoek schreef:Ohh ik hoop dat duke nog gaat wisselen, wil echt een tand vinden
MirandaFuego schreef:Granoek schreef:Ohh ik hoop dat duke nog gaat wisselen, wil echt een tand vinden
Is leuk he, ik heb inmiddels al best wat, van mijn eerste en tweede paard ook!
[ [url=m/I23wWT.jpg]Afbeelding[/url] ]