Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gevalletje 'wanneer ontploft ie nou'.
Zelfs zenuwachtig toen ik opstapte en dat zou ik normaal echt niet doen, maar Duke zette 2 stappen en ik dacht omg dit wordt kinderspel en toen was het gewoon alsof we dit al jaren samen deden, echt heel fijn en relaxed.
ZO VEEL ZIN IN
en joh je bent voorzichtig genoeg hoor met je baby

maar ik heb ook niet op mezelf gestemd hoor, er zijn er bij die leuker ingepakt zijn dus ik had het ook wel gesnapt
maar toch super lief!
Vind het super leuk om met jullie te sparren over ideeën, meningen, tips en hoewel ik altijd mega lange uitlegposten schrijf voelt het niet alsof ik dingen moét uitleggen. Dus bedankt voor een fijn gevoel 
Als het goed is kan ik hem vandaag gaan ophalen en is mijn huidige zadel ook al verkocht

Ik ben normaal echt meer van de luie stapritjes
Dexter ook trouwens, maar gisteren gingen hup die oortjes naar voor en sjok sjok sjok

Dat vosmerrietje helemaal achterin, met het kolletje, die staat laagste. Dan komt Duke daar net boven en dan Dexter, maar de oudere merries echt nog kilometers op kop en die meest linkse zwarte is de baas. Maar die is haar hele leven al de baas, ongeacht welke paarden er bij staan haha. Er is een merrie die dit jaar 25 wordt en dat is de enige die nog hoger staat, maar die staat nu bij familie als gezelschap voor hun shetlander.
ze moet toch komen voor Dex dus misschien wil ze ook wel even naar Duke kijken, als ze dat wil doen zonder dat ik er op ga
maar ik hou je er zeker aan!