Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije_jiplover schreef:Elmo mag naar huis
![]()
Morgenochtend haal ik hem weer op.
Krijg nog wel antibiotica mee om te spuiten en moet het drainage wondje nog even open houden en spoelen (doorspuiten) met betadine oplossing.
Maar het scheelt een hoop heen en weer gereis datie gewoon lekker thuis mag komen.
XUlyssesX schreef:@Switt, Ik heb confectiemaat M/L brede schouders en helaas een flinke voorgevel.
Heb je een foto van de protector?
Maargoed, ik vind hem heel fijn zitten en daar gaat het om! 

Ik heb zijn galop er even uitgelicht. Die vind ik namelijk fantastisch voor zon jong dier die (op de film) pas weer voor de 5e keer ohz was na de wei.
)
ga ik ook eens proberen
dat heb ik vrijdag voor de eerste keer gedaan en hij snapte het dadelijk
benieuwd of dat morgen ook zo gaat zijn
Marije_jiplover schreef:Kun je dat toelichten, Babootje?
Want bij lichtrijden op het binnenvoorbeen zit je toch juist wanneer het binnenachterbeen naar voor gaat? Wat maakt dat dan makkelijker?
vencedor schreef:Ziet er goed uit bobootje benieuwd naar argument waarom inderdaad. Interessant Wat mij alleen opviel is dat je bp wat te kort / klein lijkt.
(zie eerder filmpje). Nu heeft ze dus dr oude Phoenix Tipperary RiteLite weer aan
. Eigenlijk moet ik dus een nieuwe kopen, maar die krengen zijn duur.
Ik dacht rustig aan eens een sprongetje langs de kant te nemen, maar lesgeefster dacht daar duidelijk anders over.
Dadelijk de piste in waar het parcourtje voor de privelessen opstond. Dus dadelijk springen over de gekleurde balken
Eerst in draf een paar keer, ging goed, kijken deed ie niet meer echt en sprong er gewoon deftig over. Geen show, niet wauw, maar gewoon deftig. Toen in galop, ging eigenlijk ook goed
. Mijn vorige waren beide al ouder. De een 4 en paar maanden mak, de andere 5 en verreden dus niet zo vergelijkbaar. Dus moet maar even mn weg zien te vinden en her en der informeren wat "normaal" is
. Ik vind het wel stoer van je Charisma!