Ik ga vanaf nu ook beginnen met rondkijken. Ik neem er een jaar de tijd voor. Ik heb nog niet echt eisen en mijn wensen die verschillen nog wel eens per week. Dus eerst maar eens goed uitzoeken wat ik precies wil.
Mayflower_
Geplaatst: 20-01-12 17:10
Pollux: Die Santano die je gaat zien, staat die in Friesland?
Succes vanavond met de Oscar!
Pollux
Geplaatst: 20-01-12 17:14
@Mayflower: nee in Gelderland. Weet jij nog een Santano in Friesland (ook zo'n kleintje?)
De Oscar schijnt een heel erg fijn beestje te zijn... en niet onbelangrijk: binnen mijn budget
Succes Pollux. Wel altijd spannend om een paard te kopen. Lopen genoeg mensen rond die een ''slecht'' paard goed laten lijken. Iemand wou ons kreupele (Niet meer te genezen) paard kopen maar wou niet zeggen wat er mee zou gebeuren.
XxSasjuhh
Geplaatst: 20-01-12 18:18
Succes Pollux. Wel altijd spannend om een paard te kopen. Lopen genoeg mensen rond die een ''slecht'' paard goed laten lijken. Iemand wou ons kreupele (Niet meer te genezen) paard kopen maar wou niet zeggen wat er mee zou gebeuren.
Waar kijken jullie eigenlijk allemaal naar paardjes als ik vragen mag? Ik marktplaats en sporthorses. Nog meer plekken? Springpaardjes?
S_imonee
Geplaatst: 20-01-12 22:32
Wow! Wat gaat dit topic hard zeg Moet gewoon nog 20 pagina's bijlezen!
Eerst wil ik even dit kwijt; Morgen ga ik dan eindelijk de fjord ophalen! Ik heb er zo'n zin in en vind het ook wel een beetje spannend. De week is met opzicht van andere weken echt zo enorm langzaam gegaan Ben blij dat het vrijdagavond is en dan bijna zaterdagochtend. Whoee, ik kan echt niet wachten