Nee, op de 2de foto staan ze in het cognac, dat zijn die wat ik heb.
Op de site van petrie zelf moet je in hun album kijken, kijk goed naar de titel. Daar zie je heel veel laarzen van petrie coventry in heel veel kleur samenstellingen. Het is wel een aangeraden laars !
@M_hartje_M mag ik vragen wat jij ervoor betaald hebt? bij divoza zeiden ze dat die kleur alleen in kalfsleder was en dan tussen de €600 en €700 gingen kosten.. zoveel heb ik er niet voor over.. en ik zoek specifiek die kleur wat op de ej site staat..
als de laarzen nog netjes zijn vind ik 100 nog goedkoop! heb je een foto? ben benieuwd ik vind mn laarzen trouwens ook zo mooi bij me haflinger kleuren oftewel voorlopig geen andere pony, al is het maar om de laars haha
_Anneruth
Geplaatst: 29-07-12 22:15
M_hartje_M schreef:
@vera: zijn wel 2dehands natuurlijk haha !
@Paisy: ik heb er 395 voor betaald, kalfsleder en in cognac, dus wat de divoza zich in hun hoofd haalt
De laarzen van 395,- zijn rundleer en geen kalfsleer. Wil je ze wel in kalfsleer komt daar een toeslag overheen maar kom je ook niet helemaal op tussen de 600 en 700 uit.
Edit: overigens zijn de rundlerenmodellen standaard, zonder toeslag in zwart, bruin en cognac verkrijgbaar.
Ik had cognac derby's van kalfsleer, maar echt geen aanrader als je z'n 6 a 8 paarden de dag rijd... Waren binnen no-time helemaal stuk en verrot, voor mij voortaan dus rundleer (ookal zit kalf wel veeeel mooier vind ik..)
ik wil eigelijk ook wel rundleder, maar bij de divoza werdt gezegt; die kleur wat ik wou is er alleen in kalfsleder.. nu zie ik ze hier voorbij komen in rundleder
heb vanmiddag deniro laarzen besteld gewoon simpel zwart met houten zool, ben ziels gelukkig, nu nog even wachten tot ze er zijn
x_Elise
Geplaatst: 01-08-12 14:19
Ik heb vandaag nubuck zwarte petrie coventry's besteld met een houten zool!
BeauWertz
Geplaatst: 01-08-12 14:51
heb niet heel erg aparte maar toch wel wat anders dan het orgineel ik heb begin dit jaar de Jindou van QHP bestelt met 3wkn waren ze eindelijk binnen (normaal zou je denken die hebben ze zo liggen maar ze moetsen ze voor mij net een tikie aanpassen)
ze zijn bruin met een rode gloed er over heen (normaal doe ze dit niet) dan zwarte veters geen bruine (ook niet normaal) en met zwart stikstel geeft heel sjiek efect en dan is het lipje wat op de boog loopt bezet met swarofski steentjes (doe ze alleen bij de madonna of esmee) en aan de binnen kant zijn ze donkerbruin(bijna zwart) gemaakt dan lijkt het net of je het slijt efect hebt maar dit is niet het geval
ze zijn speciaal voor mij omdat ik de madonna of esmee wel mooi vond maar niet in mijn maten waren (en de rest paste ook niet en het is voor mij nu ik nog groei een beetje prijzig om elk jaar nieuwe te laten maken die wel passen maar gewoon te prijzig zijn heb geen zin om daar over de 250€ voor uit te geven, toch ben ik hier heel erg blij mee
Nee niet met contast stiksel, dat leek mij persoonlijk niet zo mooi. Ik ben ook erg benieuwd Ze stonden er in het polo model met een zwarte zool en die was al schitterend!
ladyisabelle
Geplaatst: 01-08-12 21:59
Heb je ze in het zwart gezien? Of bruin?
Heb ook nubuck bruine polo's met houten zool en contraststiksel besteld, alleen wacht ik al super lang... wel heel benieuwd!
Ik wilde graag de Athene met contraststiksel en houten hak, maar doordat de Petrie Athene een gegotrn zool heeft kan alleen het stiksel. Verder is de laars Donkerbruin.. heb ze al gezien en aangehad, maar liggen inmiddels weer (Nog) bij petrie door een kapotte rits.. bij het passen niet goed gegaan, meiden in de winkl hebben m echt aangetrokken..