Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
grauwman schreef:Vindt ik niet Nathe en als iemand alle pagina's had gelezen zou deze persoon ook snappen waarom je er zo over denkt
Maar jij loopt hier al een tijdje rond LL en deze persoon pas sinds kort vandaar ook meer mijn strekking
nathe schreef:en hij antwoord niet op mijn vraag?
Halley vind jij mijn eisen onmogelijk voor mijn budget?
SteffiiY schreef:S_halley: leuk dat je zo even het topic binnenkomt, om te vertellen dat je geen zaken zou doen met een van ons..
Dat is jouw mening, ik vind de eisen/bedrag zeker niet onrealistisch in dit topic, alleen zullen sommige wat langer moeten zoeken om hun droompaard te vinden
lisch schreef:halley. vergeet niet dat een paard bij deze mensen heel goed terecht komt! ik vind je reactie echt heel dom.. en ook erg offtopic!
)
lisch schreef:halley. vergeet niet dat een paard bij deze mensen heel goed terecht komt! ik vind je reactie echt heel dom.. en ook erg offtopic!

nathe schreef:neenee die eisen heb je niet juist, ik ben nu naar een onbeleerde 3 jarige (mag ook beleerd zijn) opzoek omdat ik zo meer kans zou hebben om iets te vinden!
1m68 minimum is toch geen echt groot paard?
kleur geen belang en uiterlijk ook niet (natuurlijk geen ramshoofd ofzo)
En ik heb al 3,5 uur enkel gereden voor een paard dus afstand is geen probleem
Wel wil ik graag een filmpje zien voordat ik zo ver rij...
En een 3 jarige die röntgenologisch niet in orde is? Ik denk dat niemand dat moet hebben
S_Halley schreef:SteffiiY schreef:En ik bedoel een gezond paard, waarom is dat geen normale eis?
Dat vind ik ook een beetje een dubbelzinnige opmerking
Ja maar wat is gezond. Een paard met 3 chips kan hartstikke gezond zijn. En een paard met alleen maar 1 tjes kan hartstikke ongezond zijn.