Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Merel___ schreef:Hoi allemaal![]()
Na tijden niet meer in dit topic te hebben gekeken, meld ik me toch maar weer. Ik denk niet dat mensen mij nog herinneren (ik kom uit deel 1, om het zo maar te zeggen) maar goed. Ben een tijdje niet op zoek geweest naar een paard/pony (reden per PB, ik gooi liever niet alles op internet), maar ik ga nu toch maar weer beginnen met zoeken. Het begint namelijk al weer te kriebelen. Ik ben op zoek naar een leuk allround paardje/pony/slanke haflinger, om af en toe wedstrijden mee te rijden, en verder gewoon te rijden en buitenritten mee te maken.
Momenteel ben ik helemaal in to palomino's, maar dat gaat nog moeilijk worden. Ik doe mijn best en in iedergeval heb ik de volgende pony op Sporthorses gezien: http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... oekid/9573. Ik zit wel te twijfelen of ik contact ga opnemen, want de pony is 1,45 m (ze zal denk ik nog wel groeien) en ik zelf 1,60 m en ongeveer 48 kg. In ieder geval probeer ik het nu wel vol te houden om dit topic te volgen.

! Je kunt altijd eens gaan kijken als het niet al te ver voor je is, eens zien hoe het 'staat'
Ik wilde zelfs het liefst een wat groter paard, want ik ben ongeveer 1.72 (en ook geen twijgje
) en mijn vriend moest er ook zo af en toe lekker mee naar buiten kunnen
En nu heb ik een paard van 1.58
En toch misstaat het zeker niet, vind ik 
. Ik denk dat ik wel even wat informatie ga vragen, 't is wel echt een prachtig beestje. Het is voor mij niet heel ver weg, zo'n 50 km denk ik. Hmm, ik ga mijn ouders even inlichten haha.
Merel___ schreef:Hoi allemaal![]()
Na tijden niet meer in dit topic te hebben gekeken, meld ik me toch maar weer. Ik denk niet dat mensen mij nog herinneren (ik kom uit deel 1, om het zo maar te zeggen) maar goed. Ben een tijdje niet op zoek geweest naar een paard/pony (reden per PB, ik gooi liever niet alles op internet), maar ik ga nu toch maar weer beginnen met zoeken. Het begint namelijk al weer te kriebelen. Ik ben op zoek naar een leuk allround paardje/pony/slanke haflinger, om af en toe wedstrijden mee te rijden, en verder gewoon te rijden en buitenritten mee te maken.
Momenteel ben ik helemaal in to palomino's, maar dat gaat nog moeilijk worden. Ik doe mijn best en in iedergeval heb ik de volgende pony op Sporthorses gezien: http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... oekid/9573. Ik zit wel te twijfelen of ik contact ga opnemen, want de pony is 1,45 m (ze zal denk ik nog wel groeien) en ik zelf 1,60 m en ongeveer 48 kg. In ieder geval probeer ik het nu wel vol te houden om dit topic te volgen.

tita schreef:Zijn stapje verder wacht nog op rontgen fotos en zodra die binnen zijn kan ik afspraak maken met de kliniek.
Welke is het nu geworden?parouscha schreef:Vanavond tussem 7 en half 8 word hij gekeurd ....
diep vond wel mee vallen as donderdag de keuring sophie1818 schreef:Kan iemand mij vertellen waar je allemaal op moet letten als je en paard koopt?
Ik sukkelde wat met stallingen, aangezien bij ons erg weinig
sophie1818 schreef:Ik zoek gewoon een leuk recreatie paardje, om lekker mee naar buiten te gaan. 1x in de week mee te lessen, en misschien in de toekomst een x een b proefje mee zal gaan rijden. Maar meer niet. Ga liever lekker naar buiten. Leeftijd maakt niet uit, heb nu een paardje vn 15 opt oog..