Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:22

ik heb augustus nu ook.

Evelyne79

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:42

ik nog niet, dus voor mij is er nog hoop dat het echt goed gegaan is, ik duim maar even dus ;-)

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:48

ik hou t ook even in de gaten wantik had idd opgezegd maar nooit een bevestiging ofzo gekregen! ik vind t een prul blaadje geworden!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 22:08

Evelyne79 schreef:
ik nog niet, dus voor mij is er nog hoop dat het echt goed gegaan is, ik duim maar even dus ;-)

Ik ook ik spring echt een gat in de lucht als ik van die bende af ben :D

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 22:59

ja dat kan ik me wel voorstellen.

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:06

Misschien een idee dat iedereen die nu het nummer heeft ontvangen en van horsimo af wil dat we daar even een lijst van maken. Kunnen we deze doorsturen naar radar dat ze een goed overzicht hebben. Mag ik daar ook een nieuwe pol voor openen dat we hier blijven bijpraten over de ontwikkelingen en in de andere opgeven wie ervan af wil? Ik denk als we ons samen sterk maken dat het misschien iets teweeg brengt!

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:18

Heb een topic geopend voor door te sturen naar radar

[PP] opzeggen horsimo

Hoop natuurlijk op jullie reactie, zodat we ons samen sterk kunnen maken en misschien nog ooit van het blad af kunnen komen.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:16

Ik kom even binnen vallen :o.

Ik heb afgelopen vrijdag de Horsimo van Augustus ontvangen met factuur of ik die even wil betalen binnen 14 dagen na de factuurdatum (19-08-2010) 8)7 .

Kan iemand mij zeggen in hoeverre ik nu in mijn rechten sta, moet ik deze factuur nog voldoen of kan ik per direct opzeggen omdat ze er zo'n zooitje van maken met de bezorging en de facturatie.

Excuses als dit al ergens staat :o , maar 76 pagina's kan ik nu niet even snel doorlezen (werk).

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:33

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:08

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:28

Ziolette schreef:
Ik kom even binnen vallen :o.

Ik heb afgelopen vrijdag de Horsimo van Augustus ontvangen met factuur of ik die even wil betalen binnen 14 dagen na de factuurdatum (19-08-2010) 8)7 .

Kan iemand mij zeggen in hoeverre ik nu in mijn rechten sta, moet ik deze factuur nog voldoen of kan ik per direct opzeggen omdat ze er zo'n zooitje van maken met de bezorging en de facturatie.

Excuses als dit al ergens staat :o , maar 76 pagina's kan ik nu niet even snel doorlezen (werk).

Door alleen al naar dit topic op Bokt te verwijzen, kun je al bewijzen dat de bezorging van het blad augustus bij iedereen (alweer) te laat is. Men kan dan ook niet van je verwachten dat je binnen de door hun gestelde termijn had kunnen betalen.

Hou trouwens je bankrekening maar in de gaten, want ze schrijven zonder toestemming zomaar geld bij de mensen af! Zelfs verschillende firmanamen en banknummers! Dus niet alleen op naam van Publiforce (in de afgelopen paar blz. is een andere naam genoemd, maar ik kom er even niet op).

Het is niet alleen een zooitje voor wat betreft de bezorging en de facturatie; heb je niet gemerkt dat het abonnementsgeld is verdubbeld?

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 20:36

dan k omt die van september ook dik te laat. is hij al eigenlijk.
dus weer slecht geregeld.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:03

Ik weet niet of een appart topic nodig is aangezien de consumentenbond hier ook al mee bezig is. Die hebben al een flink aantal mensen uit dit topic in hun bestand staan en zitten er ook achter aan!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:05

onder vermelding van groepsactie toptijdschriften is daar al een dossier aangemaakt! Dus als je contact opneemt met ze kunnen ze je daar gewoon verder helpen!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 08:35

@isabonny: Bij mij wordt er niets afgeschreven, ik geef bedrijven zelden of nooit een machtiging tot automatische incasso ;).

Ik heb ondertussen een aangetekende brief gestuurd (met handtekening retour) naar beide adressen op de factuur.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:19

Heb het augustusnr. afgelopen zaterdag (25-9) ook pas ontvangen. Is idd een flutblaadje geworden. Het was een mooie harde glimmende kaft, is nu slap en gekreukeld. Vol met advertenties, honden, poezen en hier en daar komt er dan een paard voorbij galopperen. Heb zaterdag ook gelijk een brief gestuurd om op te zeggen!!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:11

Had een mailtje met wat kritische punten gestuurd naar de consumentenbond! Vandaag mail terug gehad dat ze mijn reactie hebben doorgestuurd en daarbij dat ik mijn rekening in de gaten moet houden. Vind het wel goede service!

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 17:29

Blad word inderdaad met de keer slechter,.. steeds meer over honden en reclame pagina's !!.. beetje jammer!!
wij hebben het ook al meeeerdere keren opgezegd.. nou heb alweer een nieuwe liggen.. beetje ziekelijk!! :S :(

Lucky24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:46

Ik weet niet of iemand eerder in dit topic het al heeft gemeld, maar ik wil jullie toch even op het volgende attenderen:

Ik heb onlangs ook opgezegd, via de mailadressen eerder genoemd in dit toppic. Na een paar dagen kreeg ik bericht dat het abonnement per direct was opgezegd, so far so good.
Maar tot mijn grote verbazing was er van de week weer €39,95 afgeschreven. :( Terwijl ik dus de bevestiging heb dat ik het lidmaatschap heb beeindigd (een aantal weken geleden al).
Ik heb daarop dus contact opgenomen met de bank en het bedrag laten storneren en tevens het rekeningnummer laten blokkeren.

Dus bij deze, houd goed in de gaten of er niet stiekem toch nog wordt afgeschreven.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:48

Er wordt afgeschreven met verschillende rekeningnummers, dus hou alsnog je rekening goed in de gaten!!

Lucky24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:53

@ Liezel1 Thanx voor de tip! ik ga het zeker in de gaten houden!

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:04

Hoe heb jij precies opgezegd Lucky24?
Naar welk emailadres heb jij het gestuurd, want in het blad staat dat je alleen via aangetekende brief kan opzeggen toch?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:06

We zijn ruim een week verder dat mensen hier het augustus nummer ontvangen hebben. Ik geloof dat ik eindelijk verlost ben van horsimo. Nu ga ik over en kleine maand ook verhuizen dus dan is het zeker wel klaar maar zou het dan toch gelukt zijn? :):) *\o/*

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:07

Ik hoop het voor je :D.

Mijn aangetekende brieven zijn iig ontvangen, heb handtekening retour gevraagd en kreeg ze van beide adressen. Kost wat, maar gezien die horrorverhalen hier, geef ik liever mijn geld aan de TNT dan aan de Horsimo :=.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:16

Oef ik zag dit topic gelukkig voorbij flitsen! Ik wil het blad ook opzeggen, heb al eens gemaild maar nooit wat op terug gehad uiteraard en het blad nu ene half jaar door laten lopen. Maar nu het blad steeds dunner en inhoudlozer wordt, en met allerlei artikelen over honden/katten etc waarvoor ik geen paardenblad aanschaf wil ik het abbonement opzeggen.
Ik ga van de week maar even een briefje versturen, maar ben echt niet van plan het aangetekend te versturen!