Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlin schreef:Dankjewel Benfan, hoop dat ze er zo uit gaan zien als dat ik voor me zie, haha! Het is erg moeilijk iets te bestellen zonder dat je weet hoe het er uit gaat zien.
loesjuh95 schreef:wie heeft er bij lipica allemaal laarzen besteld in mei (ik wel) dan worden de laarzen volgende week toch uitgeleverd volgens de site? ben benieuwd, nog meer die de laarzen dan volgende week krijgen?
CoRiNa1983 schreef:loesjuh95 schreef:wie heeft er bij lipica allemaal laarzen besteld in mei (ik wel) dan worden de laarzen volgende week toch uitgeleverd volgens de site? ben benieuwd, nog meer die de laarzen dan volgende week krijgen?
Uhm ik denk dat je terug naar school moet en moet leren lezen.
Volgende week gaat lipica weer open en gaan ze beginnen met de laarzen van mei het gaat ze echt niet lukken om alle laarzen van mei volgende week te maken en uit te leveren, dat snapt iedereen toch neem ik aan.
CoRiNa1983 schreef:loesjuh95 schreef:wie heeft er bij lipica allemaal laarzen besteld in mei (ik wel) dan worden de laarzen volgende week toch uitgeleverd volgens de site? ben benieuwd, nog meer die de laarzen dan volgende week krijgen?
Volgende week gaat lipica weer open en gaan ze beginnen met de laarzen van mei het gaat ze echt niet lukken om alle laarzen van mei volgende week te maken en uit te leveren, dat snapt iedereen toch neem ik aan.