IKbenEllen schreef:Es79 schreef:Is dit de HK geworden dames!![]()
Whaaaaa heilig boontje is ook weer indahouse!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Es79 schreef:Is dit de HK geworden dames!![]()
Whaaaaa heilig boontje is ook weer indahouse!
IKbenEllen schreef:Oh jee, ik zie dat HET scheldwoord (penny) al weer gevallen is.....![]()
Lauraa_call schetst een situatie waar een paard opgehaald wordt (door de verzekering?), naar de slacht gebracht wordt, daar uit de rij gepikt wordt door een gemene manegemeneer, nog jaaaaaaaren ingezet wordt op de manege alwaar hij kreupel vervelende kinderen rond moet dragen.
Als DAT met jouw paard gebeurt ben je geen liefhebbende eigenaar, en daar gaat het hier in dit topic toch om.
Maar Lauraa_call, je hebt helemaal gelijk, je bent een grote meid, geen penny en ik ben niet boos, moet alleen heel erg zuchten....
lauraa_call schreef:Moet je doen,,
Es79 schreef:Heb je me gemist?
BitchyWitchy schreef:Es
IKbenEllen schreef:Jaja en met een gemene slager erbij en een gemene manegemeneer
Tessavb schreef:Ik zou mijn paard nooit laten slachten...
Miryamk schreef:je laat me schrikken
![]()
IKbenEllen schreef:Tessavb schreef:Ik zou mijn paard nooit laten slachten...
Moet je ook niet doen.
Paarden worden knettergek van de geur van het bloed, ze moeten uuuuren wachten, in de rij, met allemaal andere sielughe paarden, dan geslacht, dat duurt ongeveer 2 uur. En dan worden ze opgegeten door een of andere freak.
Zou ik ook niet doen.
IKbenEllen schreef:Tessavb schreef:Ik zou mijn paard nooit laten slachten...
Moet je ook niet doen.
Paarden worden knettergek van de geur van het bloed, ze moeten uuuuren wachten, in de rij, met allemaal andere sielughe paarden, dan geslacht, dat duurt ongeveer 2 uur. En dan worden ze opgegeten door een of andere freak.
Zou ik ook niet doen.
BitchyWitchy schreef:lauraa_call schreef:Moet je doen,,
Es79 schreef:Tessavb schreef:Ik zou mijn paard nooit laten slachten...
Ik ook niet!![]()
Spuitje is veel fijner!
IKbenEllen schreef:Penny's zijn lief....