wel bijna een veulen in zitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Ik zou zelf nu ook niet alle mogelijke onderzoeken beginnen doen zolang de pony gezond lijkt. Dus veulen of geen veulen, ik begrijp TS wel![]()
hopelijk is er wel snel wat duidelijkheid.
Knolselder schreef:Poekkie schreef:Ik zou zelf nu ook niet alle mogelijke onderzoeken beginnen doen zolang de pony gezond lijkt. Dus veulen of geen veulen, ik begrijp TS wel![]()
hopelijk is er wel snel wat duidelijkheid.
Zou je dat ook zeggen wanneer een pony deze dingen doet wanneer je zeker weet dat ze niet drachtig is?
Ik hoop nog steeds ook voor TS zelf dat er een veulen in zit. Maar ik denk niet dat het kwaad kan om tussen alle mooie en gezellige hoop en speculeren over veulifantjes en dergelijke een beetje nuance te houden dan het ook anders kan zijn.
Misschien heb ik gewoon al teveel ervaring met ook andere kanten van verhalen.
Knolselder schreef:Ok, dan houden wij anders paarden. Wanneer mijn paard met zijn benen tegen de buik begint te trappen, vaak naar de buik kijkt, staart afhoudt, karakterveranderingen toont dmv chagrijniger zijn naar soortgenoten dan eerst, schraler wordt op de bovenlijn,… dan vind ik dat wel iets om eens bij na te denken. Wanneer ik zeker ben dan ze niet drachtig zijn.
In dat opzicht is het handig te weten of een pony al dan niet drachtig is.
TS zal wel goed monitoren, zeker. Het is alleen verstandig om ook de optie niet drachtig in het hoofd te houden en die tekenen in een ander perspectief te zien.
Mij lijkt het dan ook niet verkeerd dat mensen deze perspectieven ook aanhalen zodat dat ook in het achterhoofd blijft zitten.
En dan vind ik hier sommige reacties van anderen ook erg kattig naar die mensen toe.
(Swift ik heb gelezen dat je dit ook doet. Denk er idd ook aan dat het niet altijd de ‘klassieke’ symptomen moeten zijn. Of het is wat anders. Of ze is gewoon toch flink hooi en stro in haar buik aan het stoppen. Al hoop ik dat er straks toch gewoon een veulen naast ligt. Dat is het leukste alternatief)
Ro0sje schreef:Ik hoop dat er binnen nu en twee weken een veulen bij staat. Of het daadwerkelijk een ruin met groene stippen is zoals ponytante beweert betwijfel is wel ten zeerste