Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joltsje schreef:hi allemaal.
ik kom ook meelezen.
ik heb een heel lief paard die dit jaar 3 wordt.
hij is tot dusver perfect, behalve 1 puntje en dat is zijn stokmaat. hij zit nu rond de 1.60 en ik ben bang dat hij blijft hangen.
me voorgenomen er eerst op te willen zitten zodat ik het plaatje kan zien.
aan de andere kant blijft het wat knagen.
en rondneuzen op internet is altijd leuk natuurlijk.
mocht ik mijn paard verkopen dan ben ik op zoek naar"
- een allround dressuurpaard, die dus ook een sprongetje en een buitenrit kan doen
- ik heb nu onbeleerd, maar beleerd is toch ook wel lekker
- nuchter karakter, ik heb ervaring, maar ben geen held
- geen dooie, want dan ga ik al het werk doen en het paard doet dan niks, werkt niet perfect
- het liefst met 4 witte benen en een bles, maar ik ga voor de uitstraling.
- minimaal 1.70
vroeger was ik echt anti fries, maar ik draai wat bij. al gaat mijn voorkeur naar een KPWN, Gelders of ander warmbloedpaard (een grote sportgerichte fries reken ik hier dus ook onder)
ikke schreef:Joh, een paard groeit tot ie 8 is. Hij is dus nog niet eens halverwege en jij gaat al zeuren over een paar cm?
Hij zal de eerste niet zijn die er op z'n vierde nog een paar cm bij plakt. Fatsoenlijke ruiter rijdt er ook nog een paar cm bij en je bent als bijna aan de 1,70.
Joltsje schreef:ikke schreef:Joh, een paard groeit tot ie 8 is. Hij is dus nog niet eens halverwege en jij gaat al zeuren over een paar cm?
Hij zal de eerste niet zijn die er op z'n vierde nog een paar cm bij plakt. Fatsoenlijke ruiter rijdt er ook nog een paar cm bij en je bent als bijna aan de 1,70.
dat blijft ook nog steeds mijn hoop en daarom gaat hij van het zomer ook nog lekker even de wei op zodat hij zijn energie daar in kan stekenen dan na de zomer beleren.
ik ben zelf alleen 1.80 en niet dun, dus wil niet dat t slecht is voor t paardje
Joltsje schreef:klopt.. hij is niet smal,maar heeft geen brede botten / benen.
zal ff foto op snorren
[ [url=m/Cek7O9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bdUXtD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xVRNXO.jpg]Afbeelding[/url] ]
N0a schreef:Selina schreef:Hier hopelijk morgenavond bij een schimmel kijken. Wilde absoluut geen schimmel, maar gaat uiteindelijk om het karakter.
Ik kwam ook (nouja bijna) thuis met iets wat ik absoluut niet zocht
Muze schreef:Gaan mensen hier bewust ook voor bepaald geslacht?( merrie/ ruin).
Ik ben eigenlijk een ruinen “ mens”, althans... ik rijd de laatste 20 jaar alleen ruinen..
Maar zie ook wel leuke merries.. ben alleen zo bang voor die hengstigheid en geMiep. De laatste merrie die ik reed had dit heel erg. Daardoor wat afgeknapt toen..