Lindipre schreef:Super veel sterkte zeg!!
Hier iets positiever nieuws want het is hem toch niet geworden met de kijkers van vandaag! Hoeraa!! Hopen dat verder alles goed gaat!
YES! Wat goed nieuws. Nou hup gaan kijken en dat paard mee naar huis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindipre schreef:Super veel sterkte zeg!!
Hier iets positiever nieuws want het is hem toch niet geworden met de kijkers van vandaag! Hoeraa!! Hopen dat verder alles goed gaat!
Maghreb schreef:Wat een hoop ontwikkelingen dit weekend! Super leuk dat je de merrie kon gaan ophalen dit weekend MISTRAL94. Gelukkig toch nog een goede afloop. Heel veel plezier met haar!
Het is intussen al wat pagina’s terug, maar je ezeltjes zijn echt geweldig Spaansepony!En Gerrit heeft ook een erg leuke uitstraling. Jammer dat je dit weekend in Duitsland niets gevonden hebt. Ik was al benieuwd of je nog ‘gewoon’ de grens met Duitsland over kunt. Maar dat is dus niet vanzelfsprekend. Ben je vandaag bij die 4e kennis geweest? Ik ben benieuwd of hij iets interessants heeft staan!
Ik kan me goed voorstellen dat je heel wat stof tot nadenken hebt na het weekend Autumn. Heel herkenbaar hoe gevoel en verstand elkaar tegen kunnen spreken... Succes met je afwegingen!
Spannend Lindipre! Hopelijk kun je snel gaan kijken.
Linsey1998 schreef:Nemen jullie altijd iemand mee tijdens de 1e bezichtiging?
anjali schreef:@LaDonna: Ik denk dat jij meer dan genoeg ervaring hebt.En kunt ze nog aan huis zetten ook! Wat heerlijk. Een paard om relaxed in je eentje mee te kunnen buitenrijden is een zeldzame parel,veel gezocht! Goed zoeken maar en geen overhaaste beslissing nemen.