Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heerlijk geschreven! Ik snap jouw callas wel hoor! 

we hadden een flinke oeguttogut voor gut ik weet niet eens meer wat. We hadden gelukkig geen whoeaaaaah-ik-schrik-me-te-pletter-2m-opzij-sprongen. We hadden wel veel aarzelstakinkjes omdat ze niets zag, dus heb ik halverwege haar haar om haar oren gehangen dat ze wat meer zag en dan worden stakinkjes deinsjes, vooral in een bepaalde straat waar iedereen altijd actief in huis en tuin bezig is met veel mechanische geluiden. Maar ze heeft alles errug braaf gedaan!
Maar ze moest doorstappen van mij. Dus ik roep hem nog een keer. Stopt ze weer. Doorlopen. Roepen stopt ze weer. Snap je hem? Shadow=ShadHOOOO. Braaf paard, vrouwtje zegt toch hoooo.
Er dreef van de week een dode hagedis in, ondanks de stok die er altijd in staat zodat diertjes eruit kunnen klimmen. En dat gaf een megastank en uiteraard giftig water. Dus ton leeg gekieperd en in de zon gezet ter sterilisatie en ik ga hem van de week ontsmetten, maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de paardjes te verweiden.