Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij is nu net 4 maanden zadelmak en bijna 2 maanden gecastreerd.

maudx7 schreef:Ik haak hier ook even in!![]()
Anderhalve week geleden hebben we een ruin van Bordeaux gekocht, eind maart 2013 geboren. Hij heet I am Special, maar omdat hij nu nog grijzig is is de bijnaam muis geworden. Hij is nu net 4 maanden zadelmak en bijna 2 maanden gecastreerd.
Ik ben heel benieuwd hoe die het gaat doen in de toekomst!![]()
[ [url=m/zk6WVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/COTRo6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd en heel veel plezier met elkaar F_inley schreef:maudx7 schreef:Ik haak hier ook even in!![]()
Anderhalve week geleden hebben we een ruin van Bordeaux gekocht, eind maart 2013 geboren. Hij heet I am Special, maar omdat hij nu nog grijzig is is de bijnaam muis geworden. Hij is nu net 4 maanden zadelmak en bijna 2 maanden gecastreerd.
Ik ben heel benieuwd hoe die het gaat doen in de toekomst!![]()
[ [url=m/zk6WVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/COTRo6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wat een knapperdGefeliciteerd en heel veel plezier met elkaar
Azmay schreef:Art_Ificious schreef:Hoi ik kom ook weer meepraten, als ik mag tenminste? Ben namelijk een tijd weg gebleven omdat ik me niet meer goed voelde en eerder genegeerd werd. (Niet alleen hier hoor)
Ik vroeg me al af waar je gebleven was, hoe is het met Harley?

Peppel01 schreef:Mijn lieve vriend heeft gisteren een hindernis voor layan gemaakt en deze hebben we natuurlijk ook even uitgetest.Springpaard in spe....
[ [url=m/BE1OFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j9vHJb.png]Afbeelding[/url] ]

Azmay schreef:Peppel01 schreef:Mijn lieve vriend heeft gisteren een hindernis voor layan gemaakt en deze hebben we natuurlijk ook even uitgetest.Springpaard in spe....
Gaaf!
Springtechniek is ook niet belabberd zo te zien
Ik zou inderdaad nog wel wat van de kom van de lepel vijlen voor de zekerheid maar ziet er degelijk uit voor zelf bouw.
Peppel01 schreef:Mijn lieve vriend heeft gisteren een hindernis voor layan gemaakt en deze hebben we natuurlijk ook even uitgetest.Springpaard in spe....
Recente foto van mijn aapjes in de opfok.tyleysmiley schreef:[ [url=m/5Ug4z0.jpg]Afbeelding[/url] ]Recente foto van mijn aapjes in de opfok.
Ik lees aandachtig mee,maar ben zo fout met reageren.
Wat zit er toch veel verschil hè tussen alle jonkies..sommige zijn al zo 'af',terwijl anderen nog meer puppy zijn.
Ik heb mijn mannen nog steeds in de opfok staan en daar blijven ze voorlopig nog...De basis is er goed ingebracht..dat raken ze niet kwijt.
Maar als ik zie 'hoeveel' jullie kunnen doen met je maatjes,vind ik het best een gemis.