Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lante schreef:Piephakken zijn over het algemeen niet meer dan een schoonheidsfoutje; wellicht heeft hij in een box met te weinig strooisel gestaan en is het gekomen door liggen/opstaan. Volle kogels zou ik wel uitgezocht willen hebben, dus even op de foto. Wel een opvallend beestje inderdaad.
vonneke schreef:Lante schreef:Piephakken zijn over het algemeen niet meer dan een schoonheidsfoutje; wellicht heeft hij in een box met te weinig strooisel gestaan en is het gekomen door liggen/opstaan. Volle kogels zou ik wel uitgezocht willen hebben, dus even op de foto. Wel een opvallend beestje inderdaad.
Volle kogels bij een 3 jarige vind ik echt geen goed teken.
vonneke schreef:Lante schreef:Piephakken zijn over het algemeen niet meer dan een schoonheidsfoutje; wellicht heeft hij in een box met te weinig strooisel gestaan en is het gekomen door liggen/opstaan. Volle kogels zou ik wel uitgezocht willen hebben, dus even op de foto. Wel een opvallend beestje inderdaad.
Volle kogels bij een 3 jarige vind ik echt geen goed teken.
vonneke schreef:Als het echt zo'n braaf en leuk dier vraag ik me af waarom hij op dit type handelsstal terecht komt...
_Merato_ schreef:Ik heb net bericht gekregen van de verkopende partij: Jammergenoeg is de merrie waar ik belangstelling voor had, niet aangespannen beleerd.
De zoektocht continues...!