Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Lorette_ schreef:Ben je een paard en krijg je een emmer of ander speelgoed aangeboden door Frum, dan hoor je erbij. Dan ben je cool. Moet je wel doen alsof er niets mooiers bestaat in de wereld dan de emmer, bezem, tuinslang of fietsband die je te zien krijgt. Bonuspunten als je er een beetje mee gaat touwtrekken.
Heerlijk dier!
! 

Het is zo'n druif.
Super koddig. Frum is dan 'kijk hoe cool dit ding is' op repeat en er is geen paard dat niet even meedoet, al is het maar voor de vorm. Het betekent overigens ook dat de pony nu echt deel uitmaakt van zijn squad, anders krijg je geen speeltje aangeboden.
De instructrice is veel gewend en wordt niet snel ergens warm of koud van, maar die wist van ellende ook niet meer wat ze tegen me moest zeggen. Frum was compleet over de zeik en stond in het midden van de bak te slaan met zijn voorbenen, te springen, steigeren en pirouettes te draaien, zo ongeveer allemaal tegelijk. Hij raakte door de stress teveel uit balans. Ik wilde eraf, want hij voelde ontzettend onstabiel en ik had het gevoel dat hij de controle totaal verloor, maar ik kreeg geen geschikt moment om af te stappen. Ik was ook bang dat ik met hem zou vallen als ik er idioot af zou springen. Dus ik hing maar een beetje al aaiend en murmelend om zijn hals, voor zover dat ging met hartslag 220. Er werd gelukkig geschreeuwd dat het schrapende paard weg moest. Dat gebeurde en Frum kalmeerde. De rest van de les ging moeizaam, maar hij liep. De instructrice had het hart nog in de keel.