Oh zie nu in de omschrijving op sporthorses dat ze voor de merrie 6750 vragen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xBibi schreef:Ik lees hier ook een beetje mee, vind het leuk om jullie zoektochten te volgen
Is het tweede paard (Dubai) niks voor jou Snoekiej? : http://www.paardenfokkerijpleunis.nl/tekoop.html
Nellekeee schreef:Ben rustig opzoek, had een maand geleden een paard gekocht maar dat klikt niet goed dus die gaat weer weg. Kan pas wat anders als hij een ander huis heeft. Ik zoek een BRAAF dressuur paard met potentie voor het Z. Mag best af en toe een vreugdebokje geven of even schrikken maar absoluut niet steigeren. Tot 8 jaar ongeveer. Maar vind vrij weinig leuks op internet staan. Mijn budget is nu max 5000.. Was net als vele van jullie weg van die Oscar, maar als die niet goed is houdt het natuurlijk op. Wacht je pb af!
Duijfje schreef:@nellekeee
jep ik zoek iets allround
ik ben ook op een paard gestapt dit weekend en ben er zelf ook weer afgestapt...voelde meteen al dat het niks werd.. dus ik zal er heengaan en rijden dan weet je het meestal wel, misschien is die wel braaf en luistert hij goed. *andere paard was ook braaf, maar echt te jong*