van Animo kan ik nog niks zeggen, want heb het zelf ook niet gezien. Ze is toen de collectie komen voorstellen, wanneer ik mijn vrije dag had Alleszins zitten er ook jasjes bij met swarovski steentjes, zoals een paar jaar geleden de Quksory, maar het zou subtieler en mooier zijn. Ben zelf ook erg benieuwd!
x_Milou
Geplaatst: 18-02-12 12:18
Leuk, steentjes jasje Quksory vond ik toen een beetje té.
laura123456
Geplaatst: 18-02-12 20:42
# Pikeur witte rijbroek # Pikeur jeansrijbroek # pikeur bodywarmer (is er ook in het blauw )
Weet iemand toevallig de naam van het model van de pikeur jeans rijbroek? Ik heb vandaag afscheid genomen van een rijbroek die ik al 8 jaar had en super veel gedragen. De stof bij het kruis was helemaal dun. De rest was nog prima maja viel niet meer te maken. Was zo'n dikke katoenen rijbroek van Cavallo met een kunstleren inzet. Best balen
- Elastisch of in ieder geval licht meegevend zodat het jasje niet steeds een flinke ruk krijgt bij de knopen waardoor ze eraf knallen ( ) - Donkerblauw - Kort en getailleerd - Geen HH - Geen zilvere biesjes - en evt. ritsjes bij de zak.
Dan zit je al snel op een pikeur van 400 euro Ik wil graag een basic zodat ik zelf een parelrandje langs de kraag kan zetten en hem nog wat naar mijn eigen hand kan zetten.