Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaSalover schreef:Bij instructrice van mij:
Ze rijd rustig op haar paard in het bos, komt er een mevrouw op middelbare leeftijd op haar af gerend:
'IS HET LEKKER?! IS HET LEKKER?! KOM JE KLAAR?! KOM JE KLAAR?!'Nou, ik ging stuk toen ik het hoorde
Mootje1980 schreef:Mijn vent en die van een vriendin, beide nog nooit op een paard gereden, wilden een keer samen op onze paarden een buitenrit maken maar dan wel lekker hard en zonder ons erbij.... ''Je moet toch gewoon een klapje geven en dan ho zeggen als je wil stoppen!'' Eh... nou bijna... gaan we niet doen dus.
Mootje1980 schreef:Mijn vent en die van een vriendin, beide nog nooit op een paard gereden, wilden een keer samen op onze paarden een buitenrit maken maar dan wel lekker hard en zonder ons erbij.... ''Je moet toch gewoon een klapje geven en dan ho zeggen als je wil stoppen!'' Eh... nou bijna... gaan we niet doen dus.
Dreamy schreef:https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1509_n.jpg
Ik had mijn moeders vriend deze foto laten zien en gezegd dat Amigo vals was geworden en daarom deze muilkorf om moest.
Hij geloofde het.
DaniOx schreef:Ohhhh mijn vriendlief had gister een mooie. Ik kon het niet geloven lig nu weer dubbel![]()
![]()
Gisteravond na mijn werk naar de paarden toe. Paardjes staan dag en nacht in de wei (in tweetallen). Mijn beste vriendin belde me vlak voor we vertrokken van huis nog even op om te vragen of ik bij haar paardje nog even wilde kijken of hij wel gemest had, want normaal doet ie dat wel bij haar maar vandaag dus niet.
Dus ik prima ik ben dr toch kijk ik ff.
Vriendlief en ik lopen de deur van ons huis uit en ik vertel hem nog even dat hij me moet helpen herinneren dat ik straks even bij vriendin dr paardje zn mest ga kijken. Dus mijn vriendlief kijkt me verbaasd aan.Mest kijken? Maar ze staan toch op de wei? Dus ik zo, eh ja maar de pony waar hij mee samen staat is heel klein dus ik zie het verschil wel. Vriendlief nog steeds
Huh maar ik snap het niet. Dus ik zo, wat snap je niet? Ik moet even kijken of hij wel gemest heeft vandaag ivm koliek enzo! (weet ie wel vanalles van aangezien mijn paardje koliekgevoelig is). Ja maar ik snap het nog steeds niet ze staan toch in de wei?
Ja schat dus? Dus ik ook verward
Wat snap jij niet dan?
Dus ik het onmogelijke denken uiteindelijk.. Ehh schat wat denk jij dan wat mest is? Je weet toch wel wat mest is he?! Ja dat is toch iets met hooi?Huh?! Hooi? Ja dat wat je uit de stal schept enzo.
Dus ik: Lief even serieus. Denk je nou echt dat mest iets van vies hooi is? Ten eerste schep ik stro uit zn stal en geen hooi dat eet ie weet je nog? En ten tweede ik mest dan het vieze onderplaste hooi eruit met... jaaaaaa wat zit daar dan ook bij?! MEST NATUURLIJK. SCHAT MEST IS STRONT DAT WEET JE TOCH WEL?!![]()
Ehhhhhhh dat wist ie dus niet. Ja weet ik veel zegt ie dat weet ik niet hoor. Dus ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op schat!! Wat is kunstmest dan? Ooh hooi? Ja dat dacht ie echt. En met koeienmest ook dat t vies hooi was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is ie wel blond, maar verder absoluut niet dom. Ik denk dat ik hem met het domheid virus heb aangestoken ofzo.
![]()
Arme schat.Dus ik het nog een beetje voor hem goedpraten. Nou als je het nou verder bekijkt is het ergens inderdaad vies hooi aangezien hij hooi opeet en dit uiteindelijk vies weer uitpoept ja
![]()
Ik heb zoooo hard gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik wil mn vriendin whatsappen niet eens hierover maar dat we in ieder geval gaan kijken. Hij meteen: nee dat ga je toch niet op facebook zetten he? Huh nee hoor schat niet op facebook (wel op bokt maar daar komt ie nooit) Moest ik toch echt even hier kwijt. We zijn al ruim 3,5 jaar samen en gaan binnenkort trouwen. Hij kent mijn kind dus ook al 3,5 jaar.... Best slecht van mij misschien ook dat ik hem in die tijd niet opgevoed hebt met het feit dat mest poep is... Maar goed ik ging er dan ook wel van uit dat ie dat wist. Ja toch?!
Doanique schreef:Dreamy schreef:https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1509_n.jpg
Ik had mijn moeders vriend deze foto laten zien en gezegd dat Amigo vals was geworden en daarom deze muilkorf om moest.
Hij geloofde het.
Mijn vader: Maar ik geloof er niks van, hij heeft z'n oren toch naar voren?