Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MoriMann

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 10:16

Oh, als mensen met dat verhaal komen, nodig ik ze van harte uit om eens op een paard te gaan zitten om het zelf te voelen }:) Kom op zeg, je zit op je kont (afhankelijk van wat je geleerd hebt, dat dan wel). Als je op de voorkant gaat zitten, wordt het eerder blauw en pijnlijk dan dat het ehm.. een stimulerende werking heeft, laten we maar zeggen.. :Y)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 10:29

Was een van de eerste dingen die me vriend vroeg toen ik zei dat ik aan paardrijden deed heb m dus maar meegesleurd en m laten voelen hoe hard t zadel is toen heeft ie t nooit meer over gehad :p

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:32

SaSalover schreef:
Bij instructrice van mij:

Ze rijd rustig op haar paard in het bos, komt er een mevrouw op middelbare leeftijd op haar af gerend:
'IS HET LEKKER?! IS HET LEKKER?! KOM JE KLAAR?! KOM JE KLAAR?!' _O- Nou, ik ging stuk toen ik het hoorde :')

dat is dan de eerste keer dat ik hoor dat een vrouw dat zegt. Over het algemeen zijn die niet zo dom puberaal dat ze dat soort dingen roepen.
Naar mijn weten doen alleen sexueel gefrustreerde puberjongens dat. Of anders wel puberjongens die denken stoer te moeten doen voor hun vriendjes.

Mootje1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:42

Mijn vent en die van een vriendin, beide nog nooit op een paard gereden, wilden een keer samen op onze paarden een buitenrit maken maar dan wel lekker hard en zonder ons erbij.... ''Je moet toch gewoon een klapje geven en dan ho zeggen als je wil stoppen!'' Eh... nou bijna... gaan we niet doen dus.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:06

Mootje1980 schreef:
Mijn vent en die van een vriendin, beide nog nooit op een paard gereden, wilden een keer samen op onze paarden een buitenrit maken maar dan wel lekker hard en zonder ons erbij.... ''Je moet toch gewoon een klapje geven en dan ho zeggen als je wil stoppen!'' Eh... nou bijna... gaan we niet doen dus.

Die "Paardrij-mentaliteit" van anderen die er geen verstand van hebben, is soms zo vermakelijk!

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:35

haha geweldig hier,

ik had 2 jaar terug mijn verzorg haf mee op vakantie, toen ik over de camping liep te paard kwamen er jongens op me afgefietst op hun achterband in een weely ,
en begonnen naar mij te roepen doe dan weely ,

niet wetend dat mijn haf kan steigeren op commando ! dus ik deed volgends hen dus een weely, vervolgends draaide ik om en zei ik zo van 'pas maar op anders laat ik hem bokken)

dat hij helemaal niet op commando kan bokken doet er niet toe xD ze fietsen gauw weg

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 15:33

Mootje1980 schreef:

Even laten proberen in de bak? :P :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:34

een vriendin van mij vandaag:
"moet een paard ook nie vanachter hoeven hebben?"
ze bedoelde ijzers
"ja seg mene voet zat uit de stijger"
stijgbeugel

Candeletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:18

tijdens een ereronde had ik een oranje deken gewonnen. ik had mn paard toen witte bandages en oranje springschoenen aangedaan, zegt mn zusje: "mooie hoefkapjes heeft hij aan!" XD

DaniOx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:14

Ohhhh mijn vriendlief had gister een mooie. Ik kon het niet geloven lig nu weer dubbel :') _O-

Gisteravond na mijn werk naar de paarden toe. Paardjes staan dag en nacht in de wei (in tweetallen). Mijn beste vriendin belde me vlak voor we vertrokken van huis nog even op om te vragen of ik bij haar paardje nog even wilde kijken of hij wel gemest had, want normaal doet ie dat wel bij haar maar vandaag dus niet.
Dus ik prima ik ben dr toch kijk ik ff.
Vriendlief en ik lopen de deur van ons huis uit en ik vertel hem nog even dat hij me moet helpen herinneren dat ik straks even bij vriendin dr paardje zn mest ga kijken. Dus mijn vriendlief kijkt me verbaasd aan. :? Mest kijken? Maar ze staan toch op de wei? Dus ik zo, eh ja maar de pony waar hij mee samen staat is heel klein dus ik zie het verschil wel. Vriendlief nog steeds :? Huh maar ik snap het niet. Dus ik zo, wat snap je niet? Ik moet even kijken of hij wel gemest heeft vandaag ivm koliek enzo! (weet ie wel vanalles van aangezien mijn paardje koliekgevoelig is). Ja maar ik snap het nog steeds niet ze staan toch in de wei? :? Ja schat dus? Dus ik ook verward :? Wat snap jij niet dan?
Dus ik het onmogelijke denken uiteindelijk.. Ehh schat wat denk jij dan wat mest is? Je weet toch wel wat mest is he?! Ja dat is toch iets met hooi? 8)7 Huh?! Hooi? Ja dat wat je uit de stal schept enzo.
Dus ik: Lief even serieus. Denk je nou echt dat mest iets van vies hooi is? Ten eerste schep ik stro uit zn stal en geen hooi dat eet ie weet je nog? En ten tweede ik mest dan het vieze onderplaste hooi eruit met... jaaaaaa wat zit daar dan ook bij?! MEST NATUURLIJK. SCHAT MEST IS STRONT DAT WEET JE TOCH WEL?! -O-
Ehhhhhhh dat wist ie dus niet. Ja weet ik veel zegt ie dat weet ik niet hoor. Dus ik :? :? :? :? :? :? :? :? Kom op schat!! Wat is kunstmest dan? Ooh hooi? Ja dat dacht ie echt. En met koeienmest ook dat t vies hooi was. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Nu is ie wel blond, maar verder absoluut niet dom. Ik denk dat ik hem met het domheid virus heb aangestoken ofzo. :x
Arme schat. := Dus ik het nog een beetje voor hem goedpraten. Nou als je het nou verder bekijkt is het ergens inderdaad vies hooi aangezien hij hooi opeet en dit uiteindelijk vies weer uitpoept ja :')
Ik heb zoooo hard gelachen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dus ik wil mn vriendin whatsappen niet eens hierover maar dat we in ieder geval gaan kijken. Hij meteen: nee dat ga je toch niet op facebook zetten he? Huh nee hoor schat niet op facebook (wel op bokt maar daar komt ie nooit }:) ) Moest ik toch echt even hier kwijt. We zijn al ruim 3,5 jaar samen en gaan binnenkort trouwen. Hij kent mijn kind dus ook al 3,5 jaar.... Best slecht van mij misschien ook dat ik hem in die tijd niet opgevoed hebt met het feit dat mest poep is... Maar goed ik ging er dan ook wel van uit dat ie dat wist. Ja toch?!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:31

Dreamy schreef:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1509_n.jpg
Ik had mijn moeders vriend deze foto laten zien en gezegd dat Amigo vals was geworden en daarom deze muilkorf om moest. :')
Hij geloofde het. :D

Mijn vader: Maar ik geloof er niks van, hij heeft z'n oren toch naar voren?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:56

haha ik wilde een keer een pony aaien die ook zo lief stond te kijken, voor ik het wist had ik een boos paard met een open mond richting mijn gezicht.

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:27

haha Dani, wat een verhaal! Het zou mijn vriend kunnen zijn met die opmerkingen (ik zal hem morgen eens vragen of hij weet wat mest is..)!

santiemica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:51

DaniOx schreef:
Ohhhh mijn vriendlief had gister een mooie. Ik kon het niet geloven lig nu weer dubbel :') _O-

Gisteravond na mijn werk naar de paarden toe. Paardjes staan dag en nacht in de wei (in tweetallen). Mijn beste vriendin belde me vlak voor we vertrokken van huis nog even op om te vragen of ik bij haar paardje nog even wilde kijken of hij wel gemest had, want normaal doet ie dat wel bij haar maar vandaag dus niet.
Dus ik prima ik ben dr toch kijk ik ff.
Vriendlief en ik lopen de deur van ons huis uit en ik vertel hem nog even dat hij me moet helpen herinneren dat ik straks even bij vriendin dr paardje zn mest ga kijken. Dus mijn vriendlief kijkt me verbaasd aan. :? Mest kijken? Maar ze staan toch op de wei? Dus ik zo, eh ja maar de pony waar hij mee samen staat is heel klein dus ik zie het verschil wel. Vriendlief nog steeds :? Huh maar ik snap het niet. Dus ik zo, wat snap je niet? Ik moet even kijken of hij wel gemest heeft vandaag ivm koliek enzo! (weet ie wel vanalles van aangezien mijn paardje koliekgevoelig is). Ja maar ik snap het nog steeds niet ze staan toch in de wei? :? Ja schat dus? Dus ik ook verward :? Wat snap jij niet dan?
Dus ik het onmogelijke denken uiteindelijk.. Ehh schat wat denk jij dan wat mest is? Je weet toch wel wat mest is he?! Ja dat is toch iets met hooi? 8)7 Huh?! Hooi? Ja dat wat je uit de stal schept enzo.
Dus ik: Lief even serieus. Denk je nou echt dat mest iets van vies hooi is? Ten eerste schep ik stro uit zn stal en geen hooi dat eet ie weet je nog? En ten tweede ik mest dan het vieze onderplaste hooi eruit met... jaaaaaa wat zit daar dan ook bij?! MEST NATUURLIJK. SCHAT MEST IS STRONT DAT WEET JE TOCH WEL?! -O-
Ehhhhhhh dat wist ie dus niet. Ja weet ik veel zegt ie dat weet ik niet hoor. Dus ik :? :? :? :? :? :? :? :? Kom op schat!! Wat is kunstmest dan? Ooh hooi? Ja dat dacht ie echt. En met koeienmest ook dat t vies hooi was. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Nu is ie wel blond, maar verder absoluut niet dom. Ik denk dat ik hem met het domheid virus heb aangestoken ofzo. :x
Arme schat. := Dus ik het nog een beetje voor hem goedpraten. Nou als je het nou verder bekijkt is het ergens inderdaad vies hooi aangezien hij hooi opeet en dit uiteindelijk vies weer uitpoept ja :')
Ik heb zoooo hard gelachen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dus ik wil mn vriendin whatsappen niet eens hierover maar dat we in ieder geval gaan kijken. Hij meteen: nee dat ga je toch niet op facebook zetten he? Huh nee hoor schat niet op facebook (wel op bokt maar daar komt ie nooit }:) ) Moest ik toch echt even hier kwijt. We zijn al ruim 3,5 jaar samen en gaan binnenkort trouwen. Hij kent mijn kind dus ook al 3,5 jaar.... Best slecht van mij misschien ook dat ik hem in die tijd niet opgevoed hebt met het feit dat mest poep is... Maar goed ik ging er dan ook wel van uit dat ie dat wist. Ja toch?!

hahahaha, heb het net ook even voor de zekerheid aan mijn vriend gevraagd :') ... maar die wist het wel :D

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:51

Ik papa bellen want zaterdag is er ook oefenspringen op het councours waar ik moet starten met dressuur.
Inschrijven kon nog, dus ik snel bellen of ik mocht oefenspringen.
Ja mag, maar dat moet je wel je reddingsvest aan _O-

DaniOx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:58

Haha ja ik vond m wel erg mooi. Moest m wel met jullie delen;) Haha goed dat jouw vriendlief wel wist wat het was!! Toch wel echt heel erg dat ie t niet wist. Ik was echt stomverbaasd hahahahha

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:01

sommigen weten het verschil niet tussen beugel en teugel en "waar is die halsband eigenlijk voor" (martingaal) heb ik eens gehoord!
Leken zien niet wanneer je op het juiste/verkeerde been lichtrijd of wanneer paard in de verkeerde galop zit (hoezo verkeerde galop? Hij gallopeerd toch?!)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:09

Haha, die van dat martingaal, daar ken ik er ook een van.
'Je bent gek, dat beest word volledig uit elkaar getrokken.. Dat stuk leer tussen z'n staart. Nu kan ie als ie bang is z'n staart niet tussen z'n benen doen!' Aldus, mijn onervaren vriendin. Hahah!

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:20

Sinds wanneer kan je met martingaal ook zonder zadel rijden aldus een vriendin van mij! Ze zei dat op een foto waar ik mijn pony met neckrope reed hahah!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:23

Doanique schreef:
Dreamy schreef:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1509_n.jpg
Ik had mijn moeders vriend deze foto laten zien en gezegd dat Amigo vals was geworden en daarom deze muilkorf om moest. :')
Hij geloofde het. :D

Mijn vader: Maar ik geloof er niks van, hij heeft z'n oren toch naar voren?

Hahahahaha!

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:24

bij ons achter is een veldje waar niets mee gedaan wordt.
Iedereen verklaart mij voor gek dat ik mijn paard daar niet neer zet. Ze hebben echt geen idee wat er allemaal bij komt kijken: vergunningen, mestopslag, opslag voor materialen, afvoer van mest, weidebeheer en onderhoud enzenz.
Men denkt kennelijk dat een paard zomaar op ieder stukje braakliggend terrein kan staan ofzo?!

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:27

Laatst was er iemand bij ons op stal naar iemand aan het kijken die aan het longeren was. Paardje is lekker aan het draven vraagt hij is stap nou hetzelfde als draf?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:32

Ik keek met m'n collega een stukje dressuur van de Olympische Spelen. Ik doe nog een vergeefse poging iets uit te leggen van het idee achter dressuur. :o Zegt ie: "Maar hij vind het wel leuk!" (kwispelen) _O-
Ikke: Nou eh... bij paarden is dat eigenlijk niet zo'n goed teken. :')

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 00:05

Deze vergeet ik ook nooit meer:

Hoefsmid is op stal voor meerdere paarden en de mijne was bijna aan de beurt. De fries waar hij nog mee bezig was was bijna klaar dus ik sta nog even met de eigenaresse te praten. Ze had een probleempje....het zomer seizoen was begonnen en wilde graag kalkoenen eronder maar de smid zijn kalkoengaten doosje was op dus helaas deze keer konden er geen kalkoengaten in. Ondertussen kon je mij en meerdere aan het zuurstof leggen.