Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
S_Halley schreef:Ik ben nog niet heel lang lid op bokt. En ik weet niet of dat dit voor bokkers de normale gang van zaken is, als je op zoek bent naar een paard.
Maar ik heb verschillende paarden te koop staan. En ondanks dat ik best graag verkoop. Heb ik ze toch liever nog een jaar lang opstal dan dat ik zaken moet doen met iemand uit dit toppic.
S_Halley schreef:Ik ben nog niet heel lang lid op bokt. En ik weet niet of dat dit voor bokkers de normale gang van zaken is, als je op zoek bent naar een paard.
Maar ik heb verschillende paarden te koop staan. En ondanks dat ik best graag verkoop. Heb ik ze toch liever nog een jaar lang opstal dan dat ik zaken moet doen met iemand uit dit toppic.
Adin schreef:S_Halley schreef:Ik ben nog niet heel lang lid op bokt. En ik weet niet of dat dit voor bokkers de normale gang van zaken is, als je op zoek bent naar een paard.
da's dan jammer.
lijkt me nergens op gebaseerd en als je alleen maar dit soort opmerkingen komt maken mag je van mij wel weer uit dit topic vertrekken.

S_Halley schreef:Dit toppic zit vol met kopers die nooit tevreden zijn.
Ze moeten klinisch en rontgelogisch 100% in orde zijn en ze moeten ook nog groot zijn. Dit is al een combinatie die gruwelijk lastig te vinden is. Dan moeten ze ook nog correct kunnen bewegen. En eigenlijk moeten ze ook nog mooi zijn.
Daarbij zijn de meeste hier nog niet bereid om er een uur voor te rijden.
En laten we niet vergeten dat het ook niet meer mag kosten dan 7000E
De eisen los van elkaar zijn helemaal niet zo gek. Maar de combinatie waar jullie naar opzoek zijn is veel meer waard dan dat jullie willen geven.
nathe schreef:ik spreek me niet uit over anderen hun eisen en verlangens maar ik weet dat die van mij zeker niet onoverkomelijk zijn!
Ik heb mijn eisen ook al heel hard bijgesteld en heb mijn budget verdubbeld! (ben dan ook nog maar enkele weken opzoek naar een onbeleerde 3 jarige)
Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker iets moet vinden voor 6000 euro!
R_ali_R schreef:S_Halley
vindt het een beetje jammer dat het zo aanvallend moet
tuurlijk hebben mensen hun eisen lijstje waarom niet
dat ze teveel verwachten voor hun geld mischien mischien niet
ik vind het niet raar hoor dat je een paard wil dat 100% oke is
ook grote paarden moet je toch gezond kunnen vinden
in de realiteit valt dit tegen
en een bewegingswonder hoeft het volgens mij niet te zijn.
en het oog wil ook wat
en dat mensen na de zo veelste terleurstelling niet meer dan een uur willen rijden
kan ik best begrijpen
waar maak jij je druk om jou paarden worden waarschijnlijk gewoon aan de 'perfecte'
mensen verkocht die er alles voor over hebben

S_Halley schreef:R_ali_R schreef:S_Halley
vindt het een beetje jammer dat het zo aanvallend moet
tuurlijk hebben mensen hun eisen lijstje waarom niet
dat ze teveel verwachten voor hun geld mischien mischien niet
ik vind het niet raar hoor dat je een paard wil dat 100% oke is
ook grote paarden moet je toch gezond kunnen vinden
in de realiteit valt dit tegen
en een bewegingswonder hoeft het volgens mij niet te zijn.
en het oog wil ook wat
en dat mensen na de zo veelste terleurstelling niet meer dan een uur willen rijden
kan ik best begrijpen
waar maak jij je druk om jou paarden worden waarschijnlijk gewoon aan de 'perfecte'
mensen verkocht die er alles voor over hebben
Aanvallend? Beetje jammer dat jij dat zo oppakt. Waar ik me druk om maak. Ik maak me juist helemaal nergens druk om
En ik kan het ook allemaal best begrijpen. Alleen vind je dan geen paard
connepon85 schreef:Hey Floortje, wat zoek je eigenlijk precies (heb je vast al eens gezegd, maar ik ben "hier" nog maar net en om nu in 75 pagina's te gaan zitten zoeken..+ wat is je budget?
Ik rijd namelijk een paar keer per week op een handelsstal.
grauwman schreef:Ik wordt via pb als raar bestempeld door deze persoon, beetje banketstaaf omdat niet openbaar te doen.