Die is ook gaaf CoronaLime ! Ik heb ook een Roze, van de vorige collectie:
joliene
Geplaatst: 08-09-11 22:03
Ik heb alleen een roze glitter halster..
Niet echt een mooie foto..
CoronaLime
Geplaatst: 08-09-11 22:03
Roze is echt zo mooi op haflingers!
Het is dat ik even zuinig aan moet doen maar anders had ik wel een dikke bestelling van eskadron geplaatst Wacht nu maar even tot kerst haha, dan word ik weer rijk
Oee glitter, daar kan ik nog niet aan mee doen haha
Silence
Geplaatst: 08-09-11 22:04
Ik heb geen roze...ooit alleen uit pure nood iets moeten kopen wat roze was. Is hier een verboden iets met 2 ruintjes
joliene
Geplaatst: 08-09-11 22:05
Gekregen van mijn hoefsmid.. die is helemaal gek van glitters en bling bling. Was echt super aardig van haar. Ik gebruik het halster ook niet vaak hoor. Mijn pony zit helemaal onder de glitters daarna.
CoronaLime
Geplaatst: 08-09-11 22:07
Silence schreef:
Ik heb geen roze...ooit alleen uit pure nood iets moeten kopen wat roze was. Is hier een verboden iets met 2 ruintjes
Welneee mijn hafruin moest er echt aan geloven, mijn eerste setje ooit was een knalroze stond hem beeldig!
Mijn stoere ruin gaat echt niet in volledig roze... ze zien me al aankomen. Vroeger toen ik jonger was was dat nog wel leuk.
Roze accent, beetje subtiel houden, dát wel. Zoals die chocochip bicolor, met een roze randje, dat mag wel Die chocohip wiebertjes deken vind ik ook nog wel mogen Maar that's it haha.
Voor mn tink, staat het wel erg stoer, maargoed, die rijd voorlopig niet. Wil nog wel een knalroze deken voor mijn uber mini merrie... past goed bij d'r, is echt een krengetje
Maisie
Geplaatst: 08-09-11 22:12
Hier loopt mijn ruin in op dit moment (was de enige waar een hals aan vast kon)
Farolover
Geplaatst: 08-09-11 22:14
CoronaLime schreef:
Het is dat ik even zuinig aan moet doen maar anders had ik wel een dikke bestelling van eskadron geplaatst Wacht nu maar even tot kerst haha, dan word ik weer rijk
Ik ook Zit te sneupen op internet, erg verleidelijk allemaal ..
Ja maar Maisie, jij hebt ook adorable schattig poowny's Mijn mini ruin zou ik ook nog wel zoiets op willen doen
CoronaLime
Geplaatst: 08-09-11 22:16
Haha dat is eskadron altijd voor mij. Maargoed, moet mn laklaarzen over een maandje betalen & ik moet vanaf nu mn laatste autorijlesjes zelf betalen dus dat word even zuunigies an doen!
MelanieB, daarom past ie ook zo goed bij mijn haflingermonster Die springt serieus over een plas modder heen
Hier nog geen roze dekens, wel een lila Amigo (ook voor mn ruin), maar wel roze dekjes, ook dat glitterhalster! (maar heb die voor mn ruin int cobaltblauw ) maar wil wel graag een roze deken. Die geruite op de vorige pagina is echt wel heel mooi zeg!!!