)Betaal trouwens ook alles zelf, maar maandelijkse onderhoud sponseren mijn ouders nog tot ik ga werken!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
; kwamen wij vroeger vaak toen we daar nog woonden. Ik heb tegenwoordig Kootstra uit Groningen, maar die doet eigenlijk bijna alleen Stübben geloof ik. M'n zus heeft Hulsebos laten komen. Verder weet ik hier in regio Drenthe/Groningen ook niet echt wie er goed zijn..
! Prijs was overigens wel eruuug gunstig !!!

Hoe vaak heb je hem gereden voordat je hem kocht?

(ouders hebben vroeger wel alles betaald voor mij, maar ze vinden mij nu oud genoeg). Stiekum wel jammer hoor maar ik heb nooit iets te klagen gehad...) Ach er ik verwacht dat ze nog wel wat zullen betalen at least I hope
. Was vroeger ook anders. Maar ik ben blij dat ik op eigen pootjes sta.
Morgen gaat instructeur dus bij de Hannoveraan kijken (spannend!) en dan krijg ik een nieuwe update van hem. Maar ik sprak hem dinsdag en toen zei hij dat hij wss volgende week samen met mij bij een gribaldi wou kijken, die was superleuk zei hij. Maar hij wou eerst een stuk of 2/3 paarden gezien hebben om te vergelijken, dus de Hannoveraan kan hij daar mooi voor gebruiken. En wie weet is die Hannoveraan ook superleuk! Dan kan ik bij allebei kijken en zelf kiezen.
?
Mijn vader vindt paarden maar niets en gaat daar ook écht niet meer aan meebetalen (vroeger betaalde hij wel mijn lessen en bijrijdpaard). Maargoed, mag absoluut niet klagen, want woon al bijna twee jaar samen en mijn studie wordt nog betaald en ik krijg nog kleedgeld, haha

Jotoma schreef:@Elyna: ik kom er zat tegen, juist in jou omgeving! Zowel op bokt als mp. Kan je daar niet slagen?