LiNdA1986 schreef:@ Barmat:
ook ik vraag me af hoe diegene aan dierenbloed komt?
kan je gewoon kopen, zelfs bij de slager.
Zeker voor mensen die bloedworsten maken. Makkelijk een emmertje bloed kost bijna niks
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cheveyo schreef:Als je er niks mee kunt doe er dan ook niks mee (ik spreek in het algemeen), hier op bokt kan men gewoon niet normaal reageren als iemand eens anders denkt dan een ander. Ik bedoel niemand in het bijzonder maar in dit topic werd eerst Marleen_usar afgemaakt en vervolgens is Neveragain hier en die ondergaat hetzelfde. Neeee lekker doorgaan zo.....pas anders je woordkeuze even aan voor je gaat posten, het is ook anders te zeggen dat je er niet in gelooft.
slimmerik schreef:Zal hem even op maat maken zodat neveragain hem als avatar kan gebruiken.....
link: http://img168.imageshack.us/img168/1817 ... kclyz7.gif
Ach iedereen mag hem gebruiken hoor![]()
katiavl schreef:LiNdA1986 schreef:@ Barmat:
kan je gewoon kopen, zelfs bij de slager.
Zeker voor mensen die bloedworsten maken. Makkelijk een emmertje bloed kost bijna niks
Ludora schreef:Ik denk eerder dat er met oud bloed bedoeld wordt dat het niet rechtstreeks uit een ader gekomen is ??
katiavl schreef:Het kan gewoon iedereen zijn. Vind wel spijtig voor degene die echt begaaft zijn.
Want door zo een dingen gaan mensen je minder snel geloven.
Slechte reclame zeg maar....
TS hopelijk vind je de dader en nogmaals veel sterkte
Barmat dierenartsen hebben daar geen tijd voor. En als de readings kloppen waren ze bang van paarden.
Dus behalve de staldierenarts![]()
En diergeneeskunde studenten zie me niet rap een emertje bloed vragen aan de prof.
Ik zie zijn vinger al naar de deur
BitchyWitchy schreef:Ik sta ook echt wel open voor readings, helderziend/horend/voelend of wat dan ook, vind alleen dat die nevrendingzemel gewoon ontzettend ongeloofwaardig over komt.....
BitchyWitchy schreef:Ik sta ook echt wel open voor readings, helderziend/horend/voelend of wat dan ook, vind alleen dat die nevrendingzemel gewoon ontzettend ongeloofwaardig over komt.....