Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Ik heb mijn paarden bij een onderlinge verzekering zitten, daar kan ik ze altijd van terug kopen. Maar ik heb ze verzekerd voor het geval dat ze verongelukken of dood in de stal liggen.
Laat ik het zo zeggen: met mijn bejaardje ben ik er niet slechter op geworden
tita schreef:jawel bw komt draak trgen
BitchyWitchy schreef:En Daniek heeft trouwens een verbod op ziektes en doodgaan in het algemeen.
IKbenEllen schreef:BitchyWitchy schreef:En Daniek heeft trouwens een verbod op ziektes en doodgaan in het algemeen.
![]()
Heeft Waldo ook, zowiezo de beste oplossing. Kan hem ook wel uit de verzekering knikkeren...
IKbenEllen schreef:Dat ze dat niet snappen daarboven....
tita schreef:nou mag het niet zeggen maar Draak mag best wel![]()
Maar die pony gaat gewoon gezond 40 worden hij heeft tot nu toe enkel 1000 euro gekost aan veearts en nog nooit echt kreupel geweest
IKbenEllen schreef:tita schreef:nou mag het niet zeggen maar Draak mag best wel![]()
Maar die pony gaat gewoon gezond 40 worden hij heeft tot nu toe enkel 1000 euro gekost aan veearts en nog nooit echt kreupel geweest
Die dikke van mij was al altijd een flinke dame, maar nu ze met pensioen is (en bijna geen brok meer krijgt) is ze echt enorm geworden... Ik denk wel eens dat ze nog eerder aan hoefbevangenheid bezwijkt als aan de artrose waar ze voor afgekeurd is...
Krijg wel een paar keer per maand de vraag wanneer het veulentje komt![]()
Ik heb haar 9 jaar, en heb denk ik hooguit 500,- aan veeartskosten met haar gehad. Wel 2 jaar rustig aan moeten doen door een peesklap.
IKbenEllen schreef:![]()
![]()
![]()
d'Arcy wint het met gemak!
Ze is een 3/4 tuiger, ik heb haar gekocht toen ze sielug paard was, van een verhuurbedrijfje (mocht echt geen manege heten), en daar was ze al niet mager. Maar sinds dit jaar, van de zijkant valt het niet zo heel erg op, maar als je haar van achter ziet........
![]()
![]()
Mijn jonkie (morgen wordt ie 4) is juist een magere lange slungel in de groei en weet je wat nou zo grappig is? "ZE" vinden dat ik slanker oog op die magere
![]()
![]()
![]()
(ik lijk qua bouw wel wat op d'Arcy, ga nog maar niet met pensioen :D )
IKbenEllen schreef:Mager paard aanschaffen dusMisschien 1 uit de lange rij bij de slacht, die al 3 dagen staan te wachten?
Es79 schreef:Is dit de HK geworden dames!![]()