Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:ruitje heerlijk!
Ik heb een fijne regeling met Hera haar fokster kunnen treffendus ik ga heel rustig op zoek naar een nuchter dier waarmee ik rond kan scheuren, lesje op de rijvereniging kan doen en een sprongetje kan maken.
Mag een koudbloed zijn en vanaf 150 hoog ongeveer. Dus als iemand iets weet
MarjanB schreef:ruitje heerlijk!
Ik heb een fijne regeling met Hera haar fokster kunnen treffendus ik ga heel rustig op zoek naar een nuchter dier waarmee ik rond kan scheuren, lesje op de rijvereniging kan doen en een sprongetje kan maken.
Balou_k schreef:MarjanB schreef:ruitje heerlijk!
Kan je je vorige pony niet terug kopen? Volgens mij is dat precies wat je zoekt?
Ladyson schreef:én ik ken allemaal horrorverhalen waarbij het zadelmak maken niet goedgegaan schijnt te zijn en ze dan maar onbeleerd aangeboden worden, met stiekem een zadeltrauma erbij.
Ik moet wel zeggen dat ik die verhalen recentelijk niet meer heb gehoord. Is dat iets van vroeger?
Cioccolato schreef:Elisa2 schreef:5 jaar doen over zadelmak maken? Hoe dan?![]()
Lijkt me niet echt in de best interest voor het paard zelf.
Joh. Tegenwoordig..
ruitje schreef:Ik zie het wel veel nog hoor, in de recreatie klasse. Verkeerd beleerde paardjes.
Of getruukt zadelmak, van die import beesten waar je dus wel 'op kunt zitten' maar eigenlijk geen zadel op kunt leggen als je niet eerst je linkervoet in lijn met saturnus zet en je arm op precies 50 graden houd terwijl je een liedje zingt
En daarnaast is er ook een nieuwe lichting die het ook echt prima vind om 5 jaar over zadelmak maken te doen.
Die klagen niet en vinden dat juist leuk, dus dan is het geen 'probleem'
MarjanB schreef:Super fijn damelza! Zoiets moet ik ook hebben