Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odysseus schreef:Ik lijk uit je berichten te begrijpen dat die broer niet wist dat dit paard verdwenen was, toch. Hij moest immers aan de (oud)eigenaar vragen of hij het paard nog in zijn bezit had of dat het verkocht was.
Dan is het ook niet onlogisch dat er destijds niet gezocht of gegoogeld is.
LadyDii schreef:Odysseus schreef:Ik lijk uit je berichten te begrijpen dat die broer niet wist dat dit paard verdwenen was, toch. Hij moest immers aan de (oud)eigenaar vragen of hij het paard nog in zijn bezit had of dat het verkocht was.
Dan is het ook niet onlogisch dat er destijds niet gezocht of gegoogeld is.
Met een beetje "gezond verstand" kunnen we wel concluderen dat wanneer iemand in een inrichting zit, hij niet meer zorgt voor het paard en dat mensen dan gaan afvragen wie dat dan wel doet en waar hij dan is.. Ik denk dat ze gewoon niet alles vertellen. En dat is ook prima zo. Als het zondag eindelijk zo ver is, kan ik nog wat vragen stellen en dan is het ook afgedaan.
Odysseus schreef:Die broers hadden al langere tijd geen contact meer toch?
Ik vraag me eerder af hoe deze "H" nog een paspoort heeft meegenomen de instelling in bij een crisisopname na een suïcidepoging (dan ga je over het algemeen niet nog even naar huis en rustig je spullen pakken) en waarom niemand van het personeel daar vragen over had.
Spenk schreef:Ts moet zelf weten wat ze delen wil alleen is en blijft het geen recht dat ze het paard krijgt en zou de eigenaar zich kunnen bedenken als die leest hij hier uitgemaakt wordt voor vanalles en nog wat.
ikkedus schreef:Ik lees dat er blijkbaar dingen zijn weggehaald. Hier op Bokt? Of op SM? Ik kan het niet echt volgen vrees ik en dat vind ik jammer, want ik lees trouw mee. Wat was de update vd dierenarts dan? Of mag dat hier nu niet meer worden gedeeld of is het gedeeld op SM en niet hier?!?
Odysseus schreef:Bijzonder verhaal. Mag een dierenarts dit AVG technisch eigenlijk allemaal zomaar vertellen over iemand?
En ingestort tijdens buitenrit door vermoeidheid, zou dat niet door benauwdheid kunnen zijn? Zoals hij bij jou bijna gevloerd raakte tijdens het losgooien?
Ik zou ook uitkijken met wat er precies geplaatst wordt. "Wat een klootzak, zondag papieren hier en de groeten" geeft ook een bepaalde indruk.