Mooi kleurtje heeft hij zo, heel anders dan zijn wintervacht! En wat lijkt hij soms veel op Rêve, zeg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zijn een beetje kleverig hè, hun tongen of meer, hun speeksel.
hij stond ook heel droog te wachten tot ik l vast pakte. Terwijl ik zo iets had van ‘Joy Ik ga je tong niet vast pakken.
‘

volgens mij is Skippy terug. Er zit een jonge zwarte roodstaart op mijn ‘borstel’. Duidelijk een jong van dit jaar en totaal niet bang voor mij. Er is maar één zwarte roodstaart jong dat reden heeft om de stal als zijn slaapplaats te zien en om niet bang te zijn voor mij, (de overige lijken bij de buren te zitten, daar zitten er iig drie van dezelfde leeftijd en hij zegt dat die uit onze stal komen. Wat kan. Zoveel zwarte roodstaarten zitten hier niet. Veel mussen. Maar heb nog maar 1 koppel zwarte roodstaarten gezien.)
Ik heb per ongeluk een wilde vogel geadopteerd en mijn man vindt dat geheel normaal. 

Joy is gemeen, die bijt met zijn bolle bek ipv "nippen". 

We hebben allebei nogal aparte achternamen (de mijne blijkt franse origine te hebben, mijn man is half grieks. ). Mijn man wilde toen perse een stalnaam en uiteindelijk zijn we op een combinatie van de achternamen gekomen omdat ik het eigenlijk niet zo serieus nam. En nu zit ik er mee.
. Veel hoeft hij niet meer te groeien.