Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Zo, ik ben ook terug van de bezichtiging. Flink stof tot nadenken!
Enorm gaaf dier, grote reus van 1.72. Alleen het opstapprobleem is ietsje erger dan ze had verteld. Eigenaresse durft er al niet meer op, want ze is er een paar x vanaf gevallen en ik heb nu ook niet gereden want we hadden geen hulp. Paard stond flink op spanning als je er alleen al naast stond.
Daarnaast stond hij voor op ijzers (want: slechte hoeven). Mijn hart zegt ja! Mijn gevoel nee.
Dit is een paard waar je vanaf de basis moet beginnen en met z’n tweeën moet tegenhouden. Ik heb wel een filmpje wat hij doet, als je dat wilt zien stuur maar een PB. Qua karakter is hij super lief
Lindipre schreef:Hard duimen!Heb eindelijk weer een paard gevonden! Voldoet alle eisen, heeft een leuk koppie en geen hoge prijsklasse! Gaat wel al vandaag iemand naar kijken dus dat wordt duimen!
Maghreb schreef:Wat een hoop ontwikkelingen dit weekend! Super leuk dat je de merrie kon gaan ophalen dit weekend MISTRAL94. Gelukkig toch nog een goede afloop. Heel veel plezier met haar!
Het is intussen al wat pagina’s terug, maar je ezeltjes zijn echt geweldig Spaansepony!En Gerrit heeft ook een erg leuke uitstraling. Jammer dat je dit weekend in Duitsland niets gevonden hebt. Ik was al benieuwd of je nog ‘gewoon’ de grens met Duitsland over kunt. Maar dat is dus niet vanzelfsprekend. Ben je vandaag bij die 4e kennis geweest? Ik ben benieuwd of hij iets interessants heeft staan!
Ik kan me goed voorstellen dat je heel wat stof tot nadenken hebt na het weekend Autumn. Heel herkenbaar hoe gevoel en verstand elkaar tegen kunnen spreken... Succes met je afwegingen!
Spannend Lindipre! Hopelijk kun je snel gaan kijken.
_shauniheyse schreef:Ik meld me ook even!![]()
Mijn zoektocht verloopt ook hopeloos!
Ik ben van september 2019 ook intensief aan het zoeken naar een leuk nieuw paard.
Ik heb er nu in totaal 3 paarden bezocht en heel veel gemaild en gebeld maar helaas nog niets gevonden.![]()
Ik vind de prijzen ook zo maf , er loopt werkelijk niets in mijn prijsklasse rond dat gezond is.
Na een tijd ben ik zelfs naar veulens gaan kijken maar deze worden NOG duurder aangeprezen
Delaja schreef:Volgens mij heb ik die ook voorbij zien komen, leuk dier!
Hier ineens een andere ontwikkeling. Ik had vier jaar geleden 2 paarden en een shet. Toen m'n relatie uit ging ben ik met één paard naar de veluwe vertrokken, is de shet naar een vriendin gegaan (inmiddels overleden) en de haflinger naar m'n beste vriendin, met de afspraak dat mocht ze ooit niet meer voor hem kunnen zorgen, hij terug naar mij komt.
Super toevallig kreeg ik vandaag een bericht met de melding dat ze niet weet of ze het lichamelijk nog lang gaat redden om de verzorging op zich te nemen. Zou dit een teken zijn?
StonedRomy schreef:Grens met Duitsland is nog gewoon open, ze willen vaak even weten waar je heen gaat. Wij rijden nu ook de grens over naar de SEH in Duitsland.
Spaansepony schreef:Dacht ik ook hoor dat de grens open was. Maar we werden staande gehouden en paard kopen is privé dus dat mag niet. Alleen voor boodschappen en werk.
En paard kopen was geen werk.
België wist ik. Nou we hebben weer wat geleerd. HAha!
StonedRomy schreef:Ik denk dat het er dan ook vanaf ligt welke grens. Ik neem nooit de autobaan ( is langer ). Ben echt voor de meest debiele dingen de grens over geweest afgelopen weken. Waren wel ergens nodig, maar echt niet werk of boodschap gerelateerd.
Mijn moeder ligt er niet goed bij. In Nederland mag ze ziekenhuis niet in, want ze is niet getest op Corona en er zijn geen Corona testen. Daarom dus maar naar Duitsland gebeld en we zijn gewoon welkom.
Linsey1998 schreef:Sterkte zeg!
Ik heb een leuk paard gezien alleen hij weeft, dat houdt me toch een klein beetje tegen om te gaan kijken. Weet niet zo goed hoe schadelijk dat voor een paard kan zijn.