@ Dilan: Dat zijn de betere berichten. Ik twijfel nu steeds hoe ik zn naam moet lezen sinds we het daarover hadden gehad haha. Als ik zn naam dan lees, spreek ik hem eerst in mn hoofd op een aantal manier uit voordat ik verder lees.

goldenarrow schreef:Jep, wij knippen/scheren het altijd wat verder weg trouwens, ivm shows. Nu loopt Prazani geen shows, maar normaal doen we echt wel dik een handbreedte en nog liever zelfs een handlengte. Zo komt de hals goed uit als ze opgesteld staan.
Grappig, jullie doen precies het omgekeerde als wat ik doe. Ik heb vorige herfst zn manen eraf gehaald omdat ze door het schuren zo ongelijk waren geworden en ik hem ook niet goed in kon smeren op zn jeukplekken doordat ze zo dik waren. Maar vond het wel heel zonde, dus heb een beetje gesmokkeld en stiekem wat manen die achter de oren hingen bij zn voorpluk gedaan. Op een foto van vandaag is dat wel goed te zien.

Vandaag hebben wij hier ook weer even heerlijk in het zonnetje gewerkt. Ditmaal aan tempo in de gangen, dus sneller/langzamer in dezelfde gang. Ging heerlijk en merk dat we er echt wel veel plezier in hebben. Vandaag ook gebruikt gemaakt van de longeersingel en een band om zn achterhand. Dit doe ik vooral omdat hij zn achterbenen nog wel eens wil "vergeten". Maar ook omdat ik het belangrijk vind dat hij gewend is aan dingen rondom zn lijf. Snel nog even een fotootje gemaakt van hem toen alles erom en erop zat, voordat we aan het werk gingen.