Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat is vragen om (been) problemen
Granoek schreef:Ja dat is 1000% zeker het beste idee alleen is hier nergens een bak of plaats die ik mag gebruiken en onze trekauto is nu weg, dus moet steeds lenen van iemand en dat háát ik. Ben wat aan het puzzelen met auto’s en kijken of ik op de andere auto een trekhaak kan zetten, dat ik dan toch met ééntje weg kan, dat is toch beter dan helemaal niks :/ maar die mag net 2000kg trekken dus veel is het niet.
En de weien hier worden gespaard voor de wintermaanden want ja, zij moeten ook 26 paarden gevoerd krijgen natuurlijk, dan kan ik die wei niet stuk lopen. En thuis zijn de weien laaaaang maar niet breed. Niet ideaal allemaal haha
Daphara schreef:Granoek schreef:Ja dat is 1000% zeker het beste idee alleen is hier nergens een bak of plaats die ik mag gebruiken en onze trekauto is nu weg, dus moet steeds lenen van iemand en dat háát ik. Ben wat aan het puzzelen met auto’s en kijken of ik op de andere auto een trekhaak kan zetten, dat ik dan toch met ééntje weg kan, dat is toch beter dan helemaal niks :/ maar die mag net 2000kg trekken dus veel is het niet.
En de weien hier worden gespaard voor de wintermaanden want ja, zij moeten ook 26 paarden gevoerd krijgen natuurlijk, dan kan ik die wei niet stuk lopen. En thuis zijn de weien laaaaang maar niet breed. Niet ideaal allemaal haha
Heb je in Belgie geen cursus, ik weet dat je in NL bij de Emiel Voets academy een cursus grondwerk kunt volgen. Volgens mij wed daar niet gewerkt met paarden van de cursisten.
rayoow schreef:Petra van Just Happy Horses komt aan huis, heeft ook al geholpen met willem![]()
Je kan elke week via haar fb ook een les winnen

Ze kunnen het echt serieus niet meer raar vinden, ik heb weken geleden al gezegd dat er geen stroom op stond dus technisch gezien is hij nog heel lang heel braaf geweest.
Stond sowieso wel op het plan, grasjes zijn weer een beetje terug en ik heb niks meer gepland dus lekker terug naar huis nu
Normaal zouden ze ze straks komen brengen met de grote vrachtwagen maar ben zelf werken dus zal er niet bij zijn. Ze moeten nog even stroom aanleggen namelijk
Aangezien hun merries naar de winterweides zijn vertrokken (en ik gezeurd heb om die van mij niet te verplaatsen
) staan Dexter en Duke nu in de wei van de merries...
Licor schreef:Is dat dat stuk waar we vanaf stal wat verder door over de weg moesten lopen? Dat is een mooi stuk voor 2 ja
zal morgen eens foto’s maken, als ik vooraan sta denk ik niet dat je de paarden ziet op de foto, als zij achteraan staan tenminste haha. Moesten er laatst een van de merries gaan halen voor haarstalen (haar veulen is naar Polen verkocht en ze hadden dat DNA nodig voor paspoort). Zij stond dus echt helemaal vanachter en wij hebben 8min gewandeld er heen haha. 

Zo'n grote bek bij die jonge paarden nu staart tussen zijn pootjes 

Dit gaat even duren, ze zijn allemaal zo wauuwwwww
Heb wel wat plaatjes van vorige week die ik kan delen. Ik zie ze nu echt bijna alleen op woensdag. Moet altijd 8u30 werken en dan is het donker als ik voor het werk zou willen gaan. Ook pas klaar na 18u dus ook dan donker
En nu wil ik niet het mietje uithangen maar ik ben echt heel bang in het donker buiten
In my defense, er is ook geen verlichting in de wei.

Vooral nog als ik eigenlijk naar Dexter wilde staren.