Vandaag weer langsgeweest, ik word nog elke keer zo blij als ik hem zie

Gewoon lekker eventjes gepoetst, daarna ging hij zijn buurvrouw even poetsen

En mij schattig aankijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilayla schreef:oh onnodig bericht van mij dus, sorryfarahdiba46 schreef:ik weet niet of dit een hint naar mij was maar paarden hier hebben heeel veel weidegang, juist omdat je zelf de verantwoording voor je wei hebt, natuurlijk staan ze er niet alleen zomers op maar in de winter wel veel minder want als ze alles stuk lopen heb ik zomers bijna geen gras. Het pinnige oude welshje hebben we heel bewust gedaan omdat Missy ondanks haar vriendelijke karakter toch soms ook wel aardsbrutaal is
O nee was niet naar iemand gericht, sorry als dat zo over kwam. Had niet gelezen dat de welsh oud en pinnig was. Ging meer over mijn ervaring en wat ik belangrijk vindt voor een jong dier en dat is sociaal contact, kunnen spelen, correcties kunnen krijgen en vrij kunnen bewegen. Maar niet alle paarden en mensen zijn het zelfde, dus oordeel zeker niet over jouw situatie.
Met weidegang bedoel ik ook meer dat ze gewoon kunnen bewegen. Als ik een paddock had, zou ik die ook gebruiken ipv de wei.
farahdiba46 schreef:Normaal natuurlijk geen halster om in stal maar was net klaar met poetsen hier. *het gaat overigens heel goed tussen Missy en haar nieuwe maatje, ze heeft 2 jaar bij ij haar moeder gestaan en was even afwachten hoe het zou gaan maar gaat dus prima, er is veel rust.
farahdiba46 schreef:Ilayla schreef:oh onnodig bericht van mij dus, sorryO nee was niet naar iemand gericht, sorry als dat zo over kwam. Had niet gelezen dat de welsh oud en pinnig was. Ging meer over mijn ervaring en wat ik belangrijk vindt voor een jong dier en dat is sociaal contact, kunnen spelen, correcties kunnen krijgen en vrij kunnen bewegen. Maar niet alle paarden en mensen zijn het zelfde, dus oordeel zeker niet over jouw situatie.
Met weidegang bedoel ik ook meer dat ze gewoon kunnen bewegen. Als ik een paddock had, zou ik die ook gebruiken ipv de wei.
noor14 schreef:Gefeliciteerd met Lamar!
Jullie gaan hard! Kan het niet bijhouden al die berichten haha.
Nieuwkomers welkom iig
Leuke foto van Jaro Ilayla, wat een verschil ook!
Foto's van wat minder goede kwaliteit zijn evengoed leuk om te zien hoor
Ik heb vandaag weer met Dex gewandeld, hij begint wel een beetje stout te worden.
In het touw bijten enz, ik weet ook niet of hij het wandelen wel leuk vind.
Doe meestal half uurtje ongeveer, en 1 keer per 2 weken op z'n hoogst.
Maar hij is wel braaf met verkeer dus dat is fijn:)
Hoe doen jullie paarden het met wandelen?
xApple schreef:Woow lang niet geweestZal even wat bijlezen!
@NRJ; Fijn dat je nu tevreden bent op je plek! Is heel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de stalling van je paard.
@carika; Hihi dat staartje![]()
@Annikoe; Wat een fijn gezicht hé zo dat ze staan te knuffelen![]()
@Ilaya; WoW haha wat een verschil zeg. Die poetsbeurt was niet voor niets
@KittyDylan; Schattig! Mooi plekje ook trouwens, lekker droge bodem zeker?
@Farahdiba; Welkom! Wat een lief snoetje.
Fennadev; Hihi ja nog even oefenen![]()
@Murosch; Toffe actie fotoHihi die witte pony
![]()
@Quinc; Mijn baby staat thuis. Ik ben zelf een voorstander van 24/7 buiten kunnen lopen voor alle paarden niet alleen jonkies (waarom opeens 'oplsuiten' als ze 3 worden?!) We hebben een grote inloopstal en een grote paddock. Ik vind het heerlijk dat ik hem zo dichtbij kan zien opgroeien en opvoeden. Hij kent alles al en we hebben ook echt een goeie band. Dat zou ik echt enorm missen als ik hem maar 1x per week of zelf minder vaak zou zien.
Kabayo schreef:Annikoe wat een lieve fotos
Wat een prachtige schimmel pony zimba!!
Wow bubble wat een prachtig dier![]()
Leuk topic puppy1128! Mooie fotos
Mooie zwarte van jibbel![]()
Mijn meisje gister gepoetst, manen gekamt via een krukje. Even voor de lol over haar rug gehangen en geklopt op de bips en buik. Geen KIK he! Zo trots op babymeisje
[ [url=m/397w97.jpg]Afbeelding[/url] ]