haha de vlog was grappig (yolo! en de 'bizarre' wending aan 't einde ), maar ook super interessant. Ik zie veel raakvlakken, maar vind het mooi om te zien hoe jij dit op hoog niveau toepast. Dat wereldje is voor mij toch een beetje achter gesloten deuren, dus echt leuk om te zien. Ik vind je trainingsmethode echt super, heel positief en met een voor mij juiste onderbouwing. Dank voor het delen!
De clinic zag er goed uit! had hem helaas wel gemist op HE
Wel je moeder ontmoet haha, die zocht een gaatjestang voor je riem. ik dacht haar wel te herkennen maar vroeg voor de zekerheid toch maar of ze toevallig hier was met een paard genaamd enzos haha.
Hee Jill, ik wil graag naar de Paard&Lifestyle Masterclass, maar ben jij in het dag of avondprogramma op zaterdag? Anders bestel ik misschien de verkeerde kaartjes
Wat een knap paard was Enzos toch bij paard en lifestyle. Het was super leuk jullie te zien!
Nog bedankt voor de foto Jill! Ik was zo nerveus ik stond te trillen en kon niks zeggen Maar je staat er super op hoor!! (Ik met een nerveus hoofd )
Pistasche
Geplaatst: 18-09-16 10:56
Oops, even offline geweest maar braaf weer bijgelezen!
Wat een geweldig leuke winacties, horse event foto's en binnenkort zelfs clinics! Ik moet dit topic snel weer actief gaan volgen want mis teveel leuke dingen
Thanks voor de lieve reacties over dit weekend! Het was best zwaar gisteren vond ik ... Ik kon Tristan zijn woorden best slecht verstaan Dus niet het Engels, maar überhaupt wát hij zei. En ik moest natuurlijk zo goed mogelijk alles laten zien terwijl ik 0,0 ervaring had met zijn trainingsmethode. Ken hem als persoon wel al een tijd maar nog nooit gewerkt met hem ofzo Dus dat vond ik best moeilijk! Maar het was idd super leuk om te zien hoe Machie het oppakte. Ens was ook een topper, wat is hij toch braaf in zo'n entourage. Wat dat betreft zijn ze precies het tegenovergestelde. Mach is eigenlijk nergens echt bang van, maar zo'n entourage kan hij echt zoveel spanning van krijgen dat hij niet meer wil stappen en heel druk wordt e.d. En Ens die schrikt van een bloembak maar die maakt zich echt 0,0 druk om het geroezemoes en de warmte en druk die van zo'n publiek in een kleine ruimte afkomt.. typisch.
Tomorrow
Geplaatst: 19-09-16 17:12
Ik heb je bij paard en lifestyle zien rijden met Enzos. Zo naast de andere combinaties valt het wel op hoe knap Enzos is en hoe makkelijk en harmonieus het eruit ziet! Dat is wel heel gaaf om te zien!
Ik was er zaterdag met 2 vriendinnen en waren helemaal weg van Enzos. Wat een verschil ook met andere combinatie. (Ook wel ander niveau...) maar alsnog.
Veel meer soepelse bij zowel paard als ruiter. Moesten wel even grinniken om hoe hij reageerde op de bloemen. Meer omdat dat zo herkenbaar is..