Leuke foto's allemaal, ben wel een beetje jaloers op jullie hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar ook super interessant. Ik zie veel raakvlakken, maar vind het mooi om te zien hoe jij dit op hoog niveau toepast. Dat wereldje is voor mij toch een beetje achter gesloten deuren, dus echt leuk om te zien.
Wat een geniale humor!
Hebben genoten gisteren bij paard & lifestyle. 
Maar je staat er super op hoor!! (Ik met een nerveus hoofd
)
... Ik kon Tristan zijn woorden best slecht verstaan
Dus niet het Engels, maar überhaupt wát hij zei. En ik moest natuurlijk zo goed mogelijk alles laten zien terwijl ik 0,0 ervaring had met zijn trainingsmethode. Ken hem als persoon wel al een tijd maar nog nooit gewerkt met hem ofzo
Dus dat vond ik best moeilijk! Maar het was idd super leuk om te zien hoe Machie het oppakte. Ens was ook een topper, wat is hij toch braaf in zo'n entourage. Wat dat betreft zijn ze precies het tegenovergestelde. Mach is eigenlijk nergens echt bang van, maar zo'n entourage kan hij echt zoveel spanning van krijgen dat hij niet meer wil stappen en heel druk wordt e.d. En Ens die schrikt van een bloembak maar die maakt zich echt 0,0 druk om het geroezemoes en de warmte en druk die van zo'n publiek in een kleine ruimte afkomt.. typisch.