rijmt ook nog eens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Goos_Horses schreef:Kaja is niks penny aan, mensen proberen een mens en paard te behoeden voor een zeer grote fout!
Welzijn staat ondanks dat het topic daar niet over gaat naar mijn idee altijd nog voorop en geloof niet dat het paard zijn welzijn daar voorop gaat indien het aangekocht word.
Samantha foto's?
interessant bloed overigens
ralphtdw schreef:sympie schreef:ik kijk atlijd naar de ogen, zo zal ik nooit een paard kopen met een klein oogje ( zo een waar je de witte rand altijd kan in zien, zonder dat het oog wegdraaid) mijn ervaring is dat het altijd kijkers zijn en moeilijk te ontspannen...
Ik moet ook wel een beetje liefde of op het eerste zicht hebben, ik moet het paard zien en al het idee hebben van ja, heeft iets
ja tuurlijk mijn keuze zal dit ook niet wezen maar als jij echt een goedzak zoekt en beetje wil rondjes rijden denk ik waarom niet.
maar meestal met de witte randjes zijn vaak pittig maar niet altijd wij proberen die paarden altijd te vermijden haha
badeendje schreef:Nicole schreef:
Knap van je!. Wel super balen, maar dat knagen wil je ook niet. Je hebt gekozen voor de welzijn van het dier, dat is super goed van je!
Het is verschrikkelijk ik heb me en potje lopen janken dat is niet normaalHij is en was mijn droom, maar ben ik dan zo egoïstisch om te zeggen nee jij bent mijn droom en wanneer je ziek bent kan ik je het niet het beste gunnen en dan gewoon houden..
Al huilend typ ik dit allemaal, maar meneer heeft het zo goed daar en dat verlicht toch wel de pijn. Ik weet wanneer zijn zadel niet meer past dat er per direct een nieuwe voor hem aangeschaft word wanneer hij ziek is ze richting de kliniek gaan, wanneer hij iets voor de rest van zn leven mankeert hij niet weg gegooit word als oud vuil maar daar voor altijd kan blijven net zoals hun andere paard die ze 10 jaar hebben gehad tot paardje zelf zei dat ze niet meer kon met spat in achterbenen.. En dat doet je goed, beter dan dat je wakker word 's ochtends en zal der wat gebeurt zijn..
betadine schreef:Proficiat met je jaarling Sam. Hij is inderdaad wel speciaal en ik vind hem persoonlijk wel heel mooi.
Blijft die zo of gaat die nog schimmelen ? Heb niet zo veel verstand van kleuren
badeendje schreef:Nicole schreef:
Het is verschrikkelijk ik heb me en potje lopen janken dat is niet normaalHij is en was mijn droom, maar ben ik dan zo egoïstisch om te zeggen nee jij bent mijn droom en wanneer je ziek bent kan ik je het niet het beste gunnen en dan gewoon houden..
Al huilend typ ik dit allemaal, maar meneer heeft het zo goed daar en dat verlicht toch wel de pijn. Ik weet wanneer zijn zadel niet meer past dat er per direct een nieuwe voor hem aangeschaft word wanneer hij ziek is ze richting de kliniek gaan, wanneer hij iets voor de rest van zn leven mankeert hij niet weg gegooit word als oud vuil maar daar voor altijd kan blijven net zoals hun andere paard die ze 10 jaar hebben gehad tot paardje zelf zei dat ze niet meer kon met spat in achterbenen.. En dat doet je goed, beter dan dat je wakker word 's ochtends en zal der wat gebeurt zijn..
Awh, hee precies meid, maar geweldig dat je zulke lieve eigenaren hebt gevonden! Mag je ook af en toe langskomen?
Goos_Horses schreef:Sam hij word ongetwijfeld schimmel zo te zien op de foto's. Wel jammer maar in de zomer kan je het pigment verschil goed zien in de winter ook als je gaat scheren
Ja en hoe gaat ze het redden als ze op zichzelf gaat wonen? Gaat samen wonen? Ze kan het nu amper tot niet doen met dit budget laat staan dan.
Dieuwke_ schreef:Fleur, ook ik hoop van harte dat je je bedenkt. Ik ben ook 19, zou heel graag een eigen paard kopen maar op dit moment heb ik geen stabiel inkomen dus ik durf het niet aan. Ik geniet lekker van al het moois wat hier langs komt en kijk uit naar het moment dat ik zelf thuis kom met een viervoeter (wat nog minimaal twee jaar gaat duren).
Sam, gefeliciteerd! Wat een schitterend dier zeg
Dames, misschien wat offtopic maar zetten jullie per maand een bepaald bedrag opzij voor de onvoorziene kosten of hebben jullie een bepaald bedrag gespaard voordat het paard in huis werd gehaald? Ik ben wel nieuwsgierig hoe iedereen dat aanpakt.
Nicole schreef:badeendje schreef:
Awh, hee precies meid, maar geweldig dat je zulke lieve eigenaren hebt gevonden! Mag je ook af en toe langskomen?
Ik mag gelukkig altijd langs komen wanneer ik wilGa hem binnenkort waarschijnlijk scheren