Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Ben het kwa ataxie volledig met karin eens, om elk dier met een minder achterbeen met ataxie te bestempelen is wel erg kort door de bocht ataxie is zoveel meer dan enkel dat
wij gaan straks richting een dier kijken die ik aangeboden heb gekregen om te rijdenben ontzettend benieuw.
Alane schreef:Seven schreef:Ben het kwa ataxie volledig met karin eens, om elk dier met een minder achterbeen met ataxie te bestempelen is wel erg kort door de bocht ataxie is zoveel meer dan enkel dat
wij gaan straks richting een dier kijken die ik aangeboden heb gekregen om te rijdenben ontzettend benieuw.
Ik zeg niet dat het paard ataxie heeft, ik advies alleen daar na te laten kijken met mijn argumenten erbij.
Het is niet het mindere achterbeen, de manier waarop het de overgang maakt, icm niet dezelfde beweging in de beide voorbenen, waarvoor ik niet zou gaan kijken met ataxie in mijn achterhoofd of foto's van de rug.
ikke schreef:Alane schreef:Ik zeg niet dat het paard ataxie heeft, ik advies alleen daar na te laten kijken met mijn argumenten erbij.
Het is niet het mindere achterbeen, de manier waarop het de overgang maakt, icm niet dezelfde beweging in de beide voorbenen, waarvoor ik niet zou gaan kijken met ataxie in mijn achterhoofd of foto's van de rug.
Ataxie komt bij nog niet 1% van het paardenbestand voor. Bovendien zijn bepaalde vormen van ataxtie te genezen. Om met die wetenschap op basis van een filmpje gelijk te waarschuwen voor ataxie, is wel erg voorbarig.
En om je die wind ook gelijk uit de zeilen te nemen: Seven was daarvan op de hoogte en nee, helaas was dat geval niet te genezen.