Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik vond dit zo'n lief paard hij is wat voorzichtig met benadering maar zoooooooooooooo lief hoop dat iemand hem een liefdevol huis geeft.RM94 schreef:http://www.stalprestige.nl/tekoop_exell.php
ik heb zelf een beter fimpje of toch langer ik zal eens kijken of ik de link hier kan zetten
RM94 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=DikdScDs ... AAAAAAAAAA
hoop dat het werkik vond dit zo'n lief paard hij is wat voorzichtig met benadering maar zoooooooooooooo lief hoop dat iemand hem een liefdevol huis geeft.
op het einde van het filmpje zie je dat hij nog een baby is en wat slap maar als deze getraind wordt ................wauw
nobel1 schreef:RM94 schreef:http://www.stalprestige.nl/tekoop_exell.php
ik heb zelf een beter fimpje of toch langer ik zal eens kijken of ik de link hier kan zetten
Wow die is gaaf! en wat loopt hij makkelijk!!!![]()
RM94; gefeliciteerd, mooi paard hoor! gaan jullie hem zelf inrijden?
nobel1 schreef:owww, nog niet helemaal wakker![]()
Die San Remo is ook gaaf! maar die moet ook nog ingereden worden zie ik op de site?
Voorzie bij deze geen problemen bij het inrijden. 
listiglistje schreef:Ik zie toch liever de San Remo, die is veel sterker! heeft een beter achterbeen en meer zelfhouding.
Ach ik heb zelf een hele leuke op stal![]()
RM94 schreef:listiglistje schreef:Ik zie wel graag Jazz bloed voor de sport, als je er mee om kan gaan zijn het hele fijne paarden
helemaal mee eens
... Ik ben een lastig geval want ik vind lang niet alles leuk. 2 heb ik er gezien die me wel aanspraken 1 droomde ik al bij weg onderhand
en bij 1 had ik zo iets mwah mwahh ik weet niet maar misschien toch wel de moeite om te kijken... Maargoed helaas heb ik bij beide nooit mogen kijken
... Allebei besloten ze hun paard toch maar niet te verkopen ze hebben beide maar 1 dag op MP gestaan en ik zat er kort op voordat de leuke paardjes aan mijn neus voorbij gingen
... Zeer frustrerend dus
en tja verder geen leuke gezien... Oeii dat lieg ik
met 1 heb ik ook wat speciaals voor mijn gevoel dan
die was ook meteen raak maar hij is 3 wel een ontzettend braaf dier net ingereden, wel al verkeers en trailermak. Maar ik zoek een wat ouder paardje die de pubertijd achter de rug heeft. Ik ben bang dat hij nog ga puberen en ik heb nu al een haflinger die waarschijnlijk altijd een clown blijf om me uit te proberen
dus ik zoek wat milders... Dus ik durf het niet aan bij die ruin baal der van want ik vind hem wel echt heel leuk...
zag ik uiteindelijk ook een hele leuke haflinger.. Werd er helemaal blij van die meid herkende ook veel van haar zelf in mij (klink goed denk je dan) maar ze had er wel veel pijn en moeite mee.. Dus 2 dagen voor onze afspraak heeft ze het afgezegd want ze wilde haar pony toch maar niet verkopen... Ik baalde natuurlijk... De 3e haf werd hem gelukkig wilde die eigenaar haar wel echt verkopen ondanks ze er ook duidelijk moeite mee had.. Maar het leuke is die meid van die haflinger die hem toch niet wilde verkopen heeft hem 2 maanden later toch weer op marktplaats gezet