Een nieuw paard kopen deel II

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:22

Burgers heeft vaak kwalitatief betere sportpaarden, vriendin van mij heeft daar een keer een gave 2e bezichtigingshengst vandaan (Rolex x Jazz) was echt een plaatje om te zien en goed bewegen!

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:23

R_ali_R schreef:
dat is nu +/- 6.000
komt elke maand een beetje bij

De Zhivago bij Prestige vroeg hij ons 6500 voor het is serieus een goed paard

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:24

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:28

http://www.youtube.com/watch?v=DikdScDs ... AAAAAAAAAA

hoop dat het werk :) ik vond dit zo'n lief paard hij is wat voorzichtig met benadering maar zoooooooooooooo lief hoop dat iemand hem een liefdevol huis geeft.
op het einde van het filmpje zie je dat hij nog een baby is en wat slap maar als deze getraind wordt ................wauw
Laatst bijgewerkt door RM94 op 20-01-12 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:29

RM94 schreef:
http://www.stalprestige.nl/tekoop_exell.php

ik heb zelf een beter fimpje of toch langer ik zal eens kijken of ik de link hier kan zetten

Wow die is gaaf! en wat loopt hij makkelijk!!! <3

RM94; gefeliciteerd, mooi paard hoor! gaan jullie hem zelf inrijden?

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:31

RM94 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=DikdScDs ... AAAAAAAAAA

hoop dat het werk :) ik vond dit zo'n lief paard hij is wat voorzichtig met benadering maar zoooooooooooooo lief hoop dat iemand hem een liefdevol huis geeft.
op het einde van het filmpje zie je dat hij nog een baby is en wat slap maar als deze getraind wordt ................wauw

Inderdaad....wauw! het is dat ik al een fijn paard heb, maar anders had ik het wel geweten :Y)

R_ali_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:32

ziet er inderdaad leuk uit!! :D

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:32

nobel1 schreef:
RM94 schreef:
http://www.stalprestige.nl/tekoop_exell.php

ik heb zelf een beter fimpje of toch langer ik zal eens kijken of ik de link hier kan zetten

Wow die is gaaf! en wat loopt hij makkelijk!!! <3

RM94; gefeliciteerd, mooi paard hoor! gaan jullie hem zelf inrijden?

hihi eehhh nee deze hebben wij niet genomen wij hebben de San Remo bij Burgers genomen maar had deze even hier gezet voor iemand in het topic omdat ik het wel een geweldig paard vind. Als ik voor mezelf had gezocht had ik deze Zhivago gekocht

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:35

Ik wil er ook nog 1 pfff als ik dat allemaal hier zie...hahha

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:36

owww, nog niet helemaal wakker :z
Die San Remo is ook gaaf! maar die moet ook nog ingereden worden zie ik op de site?

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:37

maudenmarc schreef:
Ik wil er ook nog 1 pfff als ik dat allemaal hier zie...hahha

Ja erg he! je word er hebberig van, haha ~~}>

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:40

nobel1 schreef:
owww, nog niet helemaal wakker :z
Die San Remo is ook gaaf! maar die moet ook nog ingereden worden zie ik op de site?

klopt die was pas een maand binnen waren ze wel al aan het longeren. De stalruiter vertelde dat hij enorm meewerkt en als hij hem er een paar keer uit haalt om te laten zien dat hij iedere keer loopt erg prettig :) Voorzie bij deze geen problemen bij het inrijden.

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:41

Vreselijk hebberig..heb alleen al een hele leuke, helaas gaat het niet lukken om er 2 bij te houden.
Volgend jaar ofzo weer eens rond gaan kijken naar jonge aanwas maar voor nu nog niet

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:43

Ik zie toch liever de San Remo, die is veel sterker! heeft een beter achterbeen en meer zelfhouding.

Ach ik heb zelf een hele leuke op stal 8-) *D
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 20-01-12 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:44

listiglistje schreef:
Ik zie toch liever de San Remo, die is veel sterker! heeft een beter achterbeen en meer zelfhouding.

Klopt de Zhivago is nog heel slap is ook een stuk groter en een jaar jonger

oh jij hebt die mooie Tango heh :)

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:45

@RM94; zolang de San Remo genen de overhand hebben en de Jazz genen wat dieper verborgen zitten moet het wel lukken toch? ;)

@maudenmarc: We hebben er nu 2 en houden het daar maar even bij, in frankrijk stonden ze gratis bij mij aan huis, maar in Nederland in pension en dan wordt het wel erg kostbaar,helaas :7

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:46

Heb ook een super leuke op stal, maar om zo eens rond te kijken is nooit verkeerd

Snuupke

Re: Een nieuw paard kopen deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:49

@ Nobel1: Ja het wordt inderdaad een kostbaar grapje...Wij kunnen hem aan huis zetten maar in de winter heb ik niet de mogelijkheid om fatsoenlijk buiten te rijden. Dus stal ik hem ergens anders, eigenlijk ook zonde heb nu 2 stallen leeg thuis maar tis helelaas niet anders. Die van mij moet ik met regelmaat rijden

listiglistje

Ik zie wel graag Jazz bloed voor de sport, als je er mee om kan gaan zijn het hele fijne paarden :j

nobel1

listiglistje schreef:

Ach ik heb zelf een hele leuke op stal 8-) *D

Ik denk inderdaad dat de Zhivago een stukje meer tijd nodig heeft om goed uit te groeien.
Die is met een jaar of 5/6 pas echt volgroeit qua spiermassa en houding.

offtopic;jouw paard is ook erg gaaf!

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:54

listiglistje schreef:
Ik zie wel graag Jazz bloed voor de sport, als je er mee om kan gaan zijn het hele fijne paarden :j

helemaal mee eens

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:00

RM94 schreef:
listiglistje schreef:

helemaal mee eens

Het moet je inderdaad liggen.
Ik persoonlijk ben geen Jazz en Ferro fan, maar dat is puur mijn smaak.

Zelf ben ik groot fan van paarden waar veel engels volbloed in zit, ook karaktertjes,maar die geven voor mijn gevoel net dat tandje meer op wedstrijden.

Pollux

Re: Een nieuw paard kopen deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:13

Nou, de afspraak is gemaakt voor de Santano dit weekend. Nu hopen dat hij niet tegenvalt en zijn prijs dubbel en dwars waard is. (overigens zijn ze in de advertentie al 1000,- gezakt, haha. Misschien dat mijn geduld wordt beloond...)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:14

Ik heb mijn zoektocht even gestaakt :( ... Ik ben een lastig geval want ik vind lang niet alles leuk. 2 heb ik er gezien die me wel aanspraken 1 droomde ik al bij weg onderhand :P en bij 1 had ik zo iets mwah mwahh ik weet niet maar misschien toch wel de moeite om te kijken... Maargoed helaas heb ik bij beide nooit mogen kijken |( ... Allebei besloten ze hun paard toch maar niet te verkopen ze hebben beide maar 1 dag op MP gestaan en ik zat er kort op voordat de leuke paardjes aan mijn neus voorbij gingen :+ ... Zeer frustrerend dus :P en tja verder geen leuke gezien... Oeii dat lieg ik :P met 1 heb ik ook wat speciaals voor mijn gevoel dan :Y) die was ook meteen raak maar hij is 3 wel een ontzettend braaf dier net ingereden, wel al verkeers en trailermak. Maar ik zoek een wat ouder paardje die de pubertijd achter de rug heeft. Ik ben bang dat hij nog ga puberen en ik heb nu al een haflinger die waarschijnlijk altijd een clown blijf om me uit te proberen :P dus ik zoek wat milders... Dus ik durf het niet aan bij die ruin baal der van want ik vind hem wel echt heel leuk...

Toen ik de eerste keer op pony jacht ging voor mijn haffie :P zag ik uiteindelijk ook een hele leuke haflinger.. Werd er helemaal blij van die meid herkende ook veel van haar zelf in mij (klink goed denk je dan) maar ze had er wel veel pijn en moeite mee.. Dus 2 dagen voor onze afspraak heeft ze het afgezegd want ze wilde haar pony toch maar niet verkopen... Ik baalde natuurlijk... De 3e haf werd hem gelukkig wilde die eigenaar haar wel echt verkopen ondanks ze er ook duidelijk moeite mee had.. Maar het leuke is die meid van die haflinger die hem toch niet wilde verkopen heeft hem 2 maanden later toch weer op marktplaats gezet :')

Blijkbaar is het normaal ofzo om je paard te koop te zetten terwijl je het niet 100% weet... Zeer frustrerend ;)

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:14

Spannend!!!! Nu nog hopen dat de prijs nog meer zakt ;)