Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovethokkaa schreef:Ik volg dit topic al laaaang, maar reageer toch even:
Welke kleur staat leuk op een zwart bonte d merrie waarvan er meer zwart dan wit is ?
Zelf vind ik felle kleuren zoals neon altijd heel mooi, maar ook donker/navy blauw, banana, babyroze en hemelblauw.
Opzichte veel keuze zou je dus zeggen, maar her is nog best moeilijk want het is bij haar vaak dat het nét niet past.
Xxx
Lovethokkaa schreef:Ik volg dit topic al laaaang, maar reageer toch even:
Welke kleur staat leuk op een zwart bonte d merrie waarvan er meer zwart dan wit is ?
Zelf vind ik felle kleuren zoals neon altijd heel mooi, maar ook donker/navy blauw, banana, babyroze en hemelblauw.
Opzichte veel keuze zou je dus zeggen, maar her is nog best moeilijk want het is bij haar vaak dat het nét niet past.
Xxx
nienke555 schreef:Wat vinden jullie dat leuk staat op deze pony? Op de foto zie je het niet zo goed, maar ze krijgt steeds meer bruine/zwarte spikkeltjes (vliegenschimmel) over haar hele lijf. Ik heb 2x donkerblauw, rood, rood/zwart, en zwart.
[ Afbeelding ]
sammy_rockey schreef:ik ben al een paar maandjes opz oek naar een leuk setje heb er een gevonden maar welke klaer dekje?
sorry voor de kwaliteit van de foto![]()
[ Afbeelding ]
arinazazoe11 schreef:Ik denk dat het super gaat staan Dian! Rood is altijd leuk
Denken jullie dat dit dekje: http://www.divoza.com/collectie/paard/z ... eldek.html leuk gaat staan op mijn zwarte paard?
Eventuele foto staat wel in profiel